14. 12. 2017

Urobme si spolu väčšie VIANOCE!

Zdravím vás kočky! Opäť pred VIANOCAMI vám prinášam zopár tipov, čím potešiť svojich najbližších. Dnešný post sa nesie v zmysle BIGGER CHRISTMAS. To znamená, že vďaka mojim tipom na darčeky, dokážete spraviť viac radosti. Ide o veľmi výhodné darčekové balenia, ktoré obsahujú viac ako jeden kus produktu. To znamená, že aj keď podarujete "iba" jednu darčekovú sadu, radosť bude viacnásobná, pretože v jedinej sade je viac produktov.

Ja som sa v mojom článku konkrétne zamerala na darčeky pre ženy. No na výber sú samozrejme i mužské a detské produkty, takže si je určite z čoho vyberať. Týmto možno podsúvam nápady tým, ktorí nevedia čím by ma mohli obdarovať :)

Ako prvú som si vybrala sadu produktov VICHY. Tá má neskutočne krásne balenie, a uvažujem, že by som ňou potešila moju maminku, ktorá tieto krémiky zbožňuje. Sada pozostáva z: micelárna čistiaca voda 3 v 1 Pureté Thermale 30 ml + vyživujúci balzam obnovujúci hustotu zralej pleti Neovadiol Magistral 50 ml + suchý olej pre obnovu hutnosti pleti Neovadiol Magistral Elixir 3 ml.
EOS balzamy sú u mňa osobne stále veľmi obľúbené. A táto limitovaná edícia by ma teda naozaj potešila. Mala som ich už niekoľko, a s každým som bola doposiaľ nadmieru spokojná. Takže Ježiško, už vieš po čom mi srdce piští. :) 
Značka Vivian Gray je pre mňa úplnou neznámou, no nakoľko si v poslednom čase spolu s priateľom celkom ulietavame na vôni vanilky, túto sadu by som brala všetkými desiatimi. Balenia vyzerajú naozaj úchvatne, tak luxusne povedala by som. Cena oboch produktov je však veľmi priaznivá - 6,90€.
A na záver pravdaže nesmie chýbať aj nejaký ten parfémik. Mne oči hneď padli na túto krásnu sadu Versace Eros. Od tejto značky mám síce iného obľúbenca, no možno by už bolo na čase vyskúšať nejakú ďalšiu vôňu. Musíte mi dať za pravdu, že flakónik vyzerá krásne, a verím, že aj obsah by ma dokázal potešiť. :)

Aké očakávania máte od tohtoročných darčekov vy? Máte nejaký konkrétny kozmetický produkt, ktorý by ste si želali nájsť pod stromčekom?

1 komentár:

  1. Tak nějaký takový produkt asi nemám, ale ty EOSy vypadají dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť