24. 11. 2017

Nestarnúca značka + TOP novinka LABELLINO

Ahojte kočky :) Opäť vám s radosťou prinášam niekoľko NIVEA noviniek, ktoré som sa posledné mesiace testovala. Nebudem zbytočne písať nekonečný úvod no pôjdem rovno k veci.
Začnem ošetrujúcou sprchovou penou s výťažkami z hodvábu a ovocnou vôňou rebarbory a listov maliníka, ktorá musím uznať, ma uchvátila od prvého použitia. Aplikácia je skutočne jednoduchá. Stačí produkt poriadne pretrepať, penu aplikovať do dlaní a naniesť na vlhkú pokožku, ktorú následne zanechá hebkú a hydratovanú.
Pokožka je taktiež dokonale prevoňaná. Nakoľko nemám suchý typ pokožky, nepotrebovala som použitie telového mlieka, no to je naozaj individuálne. Osobne som s touto penou viac ako spokojná, avšak mám takú skúsenosť, ak si produkt nanášam priamo na pokožku, balenie miniem oveľa rýchlejšie ako keď použijem i hubku. Navyše to pre mňa bola pozitívna zmena po všetkých tých klasických sprchových géloch a podobne. V ponuke je, ak sa nemýlim, ešte jedna varianta. Tú plánujem v blízkej budúcnosti otestovať takisto.
Medzi poslednými novinkami je aj telové mlieko s olejom. Ja mám variantu ruža a argánový olej. Tie čo čítate moje príspevky dlhšie viete, že ruža v kozmetike nie je mojou obľúbenou, no v tomto prípade mi absolútne neprekáža, nakoľko ju v produkte cítim minimálne. Mliečko som už minula - používala som ho totižto skoro denne, takže padlo za vlasť pomerne rýchlo. No ako aj v predošlom prípade, aj mlieko má iné varianty, ktoré by som rada taktiež postupne vyskúšala. 
V samotnom zložení veľmi oceňujem obsah oleja. Je totiž už pri prvom použití na pokožke cítiť, že nejde len o klasické telové mlieko. Pokožku totiž zanecháva ešte vláčnejšiu. Proste na parádu :) Určite odporúčam vyskúšať, ak sa aj vy rady natierate kadejakými mliečkami. :)
K mojej každodennej rutine patrí aj aplikácia antiperspirantu. Síce je toto ešte letná edícia s vôňou čerstvých kvetín, no verím, že je stále na pultoch predajní. 48-hodinovú výdrž síce vyskúšanú nemám, no ten jedeň deň bez problémov vydrží. Či už čo sa potenia týka, no rovnako aj vôňu cítiť i niekoľko hodín od nanesenia.
I keď už nie je horúca letná sezóna, verím, že niektoré z vás sa ešte len na tohtoročnú dovolenku pri mori chystajú. Mňa tieto opaľovacie krémy od značky Nivea doposiaľ nikdy nesklamali. Zloženie je nemastné, rýchlo sa vstrebávajúce a v ponuke sú rôzne ochranné faktory, takže je len na vás, po ktorom z nich siahnete. Čo však najviac oceňujem je vodeodolná vlastnosť.
Aktuálne už nejakú dobu testujem a pravidelne používam nové balzamy na pery od značky Labello. Tieto nesú názov Labellino. Sú to také malé, milé, oválne ošetrujúce balzamy, ktoré sú dostupné v dvoch vôňach - čerstvej mäty a maliny so šťavnatým jablkom. Ja som si obľúbila obe varianty. Na bežné použitie postačujú. Ak ale máte pery naozaj vysušené, odporúčam skôr klasickú verziu Labella - tie sú podstatne výživnejšie pre pery.
Tieto novinky nádherne voňajú a chutia. Vždy keď použijem ten ružový a priateľ ma vidí ako si ho nanášam, dlho sa mi na perách neudrží, pretože mi ho hneď zbozkáva. :)

3 komentáre:

  1. Všechny ty věci vypadají nádherně :) a ty designy některých výrobků? Ty jsou bombové :) ♥

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty balzámky musím zkusit. Vypadají rozkošně :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balzámky vypadají hodně dobře a roztomile. :)

    OdpovedaťOdstrániť