28. 1. 2013

MY LOVE... MOSCHINO

Pred nejakým tým mesiacom mi do mojej zbierky pribudol parfém MOSCHINO Pink Bouquet. Aktuálne je ale jediným zástupcom tejto značky, no vzhľadom k tomu, že má Moschino viac takýchto "srdiečkových" parfémov, plánujem si postupne pokupovať jeden za druhým. Pravdaže najradšej by som ich mala ihneď všetky pokope, to žiaľ nie je možné... 
Dnes by som Vám ich chcela v krátkosti priblížiť. Neviem ako Vy, ale ja osobne si parfém, ak je teda kupovaný naslepo, vyberám často podľa flakónu. Samozrejme - pozriem si zloženie, no nie som taký expert, aby som si tú vôňu dokázala dokonale predstaviť, a tak mi často nezostáva nič iné, len "strieľať naslepo" :) A práve aj tento flakón je jeden z tých, ktorý ma okamžite dokázal chytiť za srdce, pretože je skutočne premyslený do posledného detailu. 
Konkrétne tento, ktorý vlastním ja, je v typicky dievčenskej ružovej farbe, a pôsobí na mňa veľmi žensky. Je z rodiny kvetinovo-ovocných vôní.
Moschino Pink Bouquet je ako kytica kvetín, ktorá vyvoláva romantické pocity a maľuje svet naružovo. Iskrivé, bohaté tóny a obrovský príval energie.
Zloženie vône:
hlava: sviežy bergamot, ananásový sorbet, malinová dužina 
srdce: záhadný jazmín, ružová konvalinka, pivónia, fialka 
základ: šťavnatá broskyňa, perník, intenzívny a elegantný mach
Prikladám aj oficiálny reklamný obrázok s obrovským flakónom, ktorým by som taktiež nepohrdla :))
Flakónu som sa už venovala dosť, a tak je čas prejsť k samotnému obsahu - vôni. Ako tak teraz premýšľam, najviac z nej cítim malinu zmiešanú s broskyňou. Vôňa je veľmi jemná a sladká, no na svojej intenzite počas dňa vôbec nestráca. 
Viem, že niektoré z Vás máte taký názor, že si neviete z môjho opisu predstaviť vôňu opisovaného parfému, no ak pôjdete najbližšie okolo niektorej z parfumérií, spomeňte si na mňa, a choďte ho ovoňať :))
Teraz ešte pridávam pár informácií o ďalšich dvoch srdiečkach, ktoré ma zaujali. Tieto dokonca majú aj sprchové gély a telové mlieka rovnakej vôni, ktoré vyzerajú takisto skvostne ako samotné parfémy!
Moschino Glamour - je magická a očarujúca, šarmantná a zvodne ženská vôňa. Elixír éterických a surrealistických prvkov, ktorých kvetinovo-ovocné tóny oslovujú dušu a povzbudzujú predstavivosť. Hlava vône odhaľuje iskrivé a surrealistické tóny kvetu mandarínky, paliny a krištáľovo priezračnej morskej soli. Srdce vône sa vyznačuje kontrastnou kombináciou zložiek. Intenzívne farby a vône zamatového ibišteka v sprievode rafinovanej orchidey sa v ňom miešajú s éterickými tónmi exotického lekna. Tóny základu otvárajú neočakávanú jemnú zmyselnosť ambry a cédrového dreva v neviditeľnom závoji z bieleho pižma
Viete, že červenú farbu milujem, a tak je asi pravdepodobné, že aj tento flakónik si ma dokázal získať :) Navyše v kombinácii so zlatou vyzerá veľmi elegantne a luxusne, čo poviete? :) 
A posledným z tejto trojice je Moschino Toujours Glamour - vôňa na úvod odvážne zasahuje zmysly živými tónmi ružového korenia a akordmi fialky, ktoré zdôrazňujú neočakávané a neodolateľné tóny kardamómu. Srdce vône kvitne a okúzľuje žiarivou ženskosťou zvýraznenou harmonickou vitalitou jazmínu s jemnými a lahodnými odtieňmi konvalinky. Vzácnosť vône dopĺňa horkastý dotyk mandlí. Čistú alchýmiu esencie obohacuje jemnou zmyselnosťou tropická živica, ktorá je obklopená tónmi heliotropu. Vôňa sa stráca v láskavom obláčiku pižmových akordov
Ktoré srdiečko si Vás najviac získalo? Mali ste už niektoré z nich?

4 komentáre:

  1. ja som zatiaľ ňuchala len Moschino Glamour, ale veľmi pekné bolo, kupovali sme ho rodine na vianoce

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zatiaľ čo som skúšala rôzne vône od Moschino tak sa mi všetky páčili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neviem, neviem ale môže byť dobrá ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. od Moschino ešte nemam žiaden parfum, cez leto sa chcem pozret na MOSCHINO I Love Love :)

    OdpovedaťOdstrániť