29. 7. 2021

Ketoslim proteinové nápoje

Ahojte babuľky, ako sa máte? Dlhšiu dobu som mala odmlku z osobných dôvodov, no dnes chcem prísť na iné myšlienky a tak opäť zasadám za môj PC. 

V poslednom období sa toho u mňa veľa pomenilo, mala som zlomenú nohu a tak som bola skoro 4 mesiace bez pohybu. To znamená, že som pribrala a teraz už viem, ako jednoducho idú kilá hore, no dolu už oveľa ťažšie.

A tak som siahla po týchto Advance nápojoch s nádejou, že mi trošku pomôžu v zhadzovaní nadbytočných kilogramov. 

Osobne sa moc do zdravej výživy nerozumiem, preto pripájam zopár oficiálnych informácií:

KetoSlim je unikátny výživový doplnok. Ide o proteínový koktail s obsahom vlákniny a rastlinných extraktov na podporu chudnutia. Obsahuje vysokokvalitný proteínový koncentrát s vysokým obsahom bielkovín, vlákninu a rastlinné extrakty z afrického manga a garcínie, ktorá podporuje chudnutie. Vyrába sa s príchuťou čučoriedky alebo čokolády. 

Ja osobne by som pokojne prijala keby bolo v ponuke príchutí trošku viac, lebo každý deň striedať iba tieto dve po dlhšom čase trošku omrzí. V popise sa píše, že sa majú zamiešať buď s 300ml vody alebo mlieka. V mojom prípade mi oveľa viac chutia s kombináciou mlieka. Tieto nápoje som pila namiesto večere. Poriadne ma to zasýtilo, a nakoľko je to aj chuťovo sladké, nepotrebovala som už viac siahnuť po nejakých keksíkoch či čokoláde. 


Myslím si, že viac by táto výživa na chudnutie fungovala, ak by som ich pila aj namiesto raňajok, a takisto kombinovala s cvičením. Zo začiatku som aj cvičievala, no osud mi do cesty prihral nešťastnú udalosť, a tak som mala hlavu v smútku a na cvičenie som nemala energiu. :( Verím, že konečne u mňa svitá na lepšie časy, a že sa postupne vrátim i k cvičeniu. 

Na záver snáď iba toľkoto - odporúčam skúsiť tieto nápoje, ak ste odhodlané k nim pripojiť i viacej pohybu. Vtedy by mohol byť účinok viditeľnejší a určite by malo aj nejaké to kilečko ubudnúť. :)

A čo Vy a diéta? Ste kamarátky? Alebo ste z tých šťastnejších, ktoré nepriberú čo i len pri pohľade na jedlo? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára