30. 10. 2020

Revolúcia v upratovaní iba čistou vodou bez chemikálií


Ahojte 🤗 Ako sa máte? Ako sa Vám darí? Pochváľte sa mi :) Už je tomu nejaký čas, čo som sem pridala príspevok... Nejako ma život stále niečim zásoboval, a tak nebolo kedy sadnúť za PC a niečo tvoriť. Nakoľko v tejto ťažkej dobe nemôžem pracovať, napadlo mi, že Vám ukážem ako posledné mesiace upratujem svoju domácnosť. 


Náhodne som totiž natrafila na videá, ktoré zdieľala kamarátka na FB. Okrem videí postovala aj fotky PRED a PO a ja som sa nestačila diviť. Zmyslom celého tohto projektu je upratovanie iba čistou vodou bez použitia chemikálií. 

Ide o firmu, ktorá prináša revolúciu v upratovaní len s použitím patentovaných mikrovláknových utierok a čistej vody. To všetko ľahko, rýchlo a hlavne bezpečne.


Povedala som si, objednám, vyskúšam a ak to naozaj funguje tak ako som videla vo videách, mám vyhraté. A presne tak tomu aj bolo. Utierky majú životnosť minimálne 2 roky, no ak sa o ne budete príkladne starať aj dlhšie. 

Na začiatok vám ukážem ako jednoducho som vyčistila mamine náušnice polepené od laku na vlasy. V tomto prípade som nepoužila na čistenie utierku ale Mystik prášok. Do po nádoby som z neho odobrala za malú lyžičku, zaliala vriacou vodou a 15 minút počkala. Počas toho to poriadne penilo. Celá nedočkavá som náušnice po 15 minútach vybrala von prepláchla studenou vodou a vyzerali presne tak ako ich vidíte na fotke, bez akéhokoľvek leštenia. Keď mi prišla prvá objednávka, nevedela som čo skôr. Všetko som hneď chcela otestovať... Mimochodom tento prášok stojí iba 5€. Dokáže vyčistiť toho oveľa viac. Priateľovi som ním vyčistila koťogó kávovar a aj termosku, ktorú sa mi nikdy takto jednoducho a dokonalo nedalo vyčistiť. Tiež som Mystik prášok skúsila na filter z digestora. Všetka mastnota krásne vyšumela a ja som ho už iba zľahka prebehla diskom Involver, o ktorom Vám napíšm bližšie nabudúce ak budete chcieť. 


Na záver iba otázka - poznáte tieto produkty? Prípadne by ste ich chceli otestovať či privyrobiť si? Neváhajte ma kontaktovať, rada poskytnem viac info. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára