8. 2. 2018

Gauč si pýta zmenu...

Zdravím vás kočeny, ako sa mi mávate? Keďže je vonku sychravo, tak sa snažím nájsť si niečo na práci vnútri v dome... A ako tak rozmýšľam, napadlo mi, že by som si mohla dať prečalúniť môj "dvojgaučík". Našla som nejaké látky, respektíve v mojom prípade ide o umelú kožu na stránke www.bubulakovo.sk. Okrem SK verzie nájdete i www.bubulakovo.cz a www.bubulakovo.hu
Ja s takouto "prerábkou" ešte nemám žiadnu skúsenosť, preto by som sa rada obrátila na vás. Čo si o tom myslíte, či ste to už niekedy praktizovali aj vy sami? Pretože môj chrobák v hlave je čoraz väčší a väčší... :)
Izbu mám ladenú väčšinou do čierno-bielej, s červenými doplnkami. Nakoľko gauč je aktuálne originál čierny, možno by som chcela priestor oživiť buď červenou alebo burgundy farbou práve v podobe nového "šatu" na gauč.

Čo si o tom myslíte, bola by to fajn zmena? Budem sa tešiť na vaše komentáre. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára