10. 11. 2017

MARY KAY kolekcia saténové ruky White Tea & Citrus

O tom, že je MARY KAY naozaj kvalitnou kozmetikou už dávno nepochybujem. Vlastne nikdy som nepochybovala. Práve naopak, čoraz viac sa presvedčujem o jej vysokej kvalite. Dnes som si na zrecenzovanie pre vás vybrala práve túto sadu na ruky, vďaka ktorej budete mať pocit akoby ste práve prišli zo salónu. 

Kolekcia pozostáva zo zjemňujúceho peelingu s bambuckým maslom, vyživujúceho krému s bambuckým maslom a z ochranného zmäkčujúceho krému. 
Táto kúpeľná starostlivosť revitalizuje a omladzuje vzhľad vašich rúk, takže vyzerajú mladšie a zdravšie.
  • Okamžitý pocit hydratovaných, hebkých a hladkých rúk.
  • Pocit revitalizovaných, upokojených a chránených rúk. 
  • Zjemňujúci peeling a Zmäkčujúci krém rozmaznáva ruky vďaka obsahu bambuckého masla.
  • Je skvelým darčekom pre ňu a obzvlášť pre nevesty.        
Tieto prípravky sú prevoňané bielym čajom a citrusmi, čo ocenia milovníci čaju, pretože ide o najjemnejší a najdelikátnejší výber. Navyše, vôňa obsahuje zmes ružového grepu, citrónovej trávy, stopy kardamómu, čerešňového kvetu a kvitnúceho jazmínu. Čo poviete, príjemná kombinácia, však? :) Ja som si tú vôňu úplne zamilovala.
Peeling mám položený na umývadle vedľa tekutého mydla, a tak cca raz za deň, keď pociťujem príliš napätú pokožku na rukách, ho použijem. Obsahuje drobné peelingové čiastočky, vďaka ktorým zbaví pokožku "starej" kože. Oba krémiky mám v nočnom stolíky, takže tie väčšinou používam na noc. Jeden z nich som už skoro minula. Ten by som osobne odporúčala na denné použitie, avšak ten ochranný zmäkčujúci je veľmi výživný, a aspoň ja som mala zopár minútiek pocit trošičku "mastných rúk". Práve preto si ho vždy doprajem na noc, nech môže počas spánku účinkovať, a ja sa ráno zobudím s krásnymi ručičkami. :) 
Trojica týchto zázrakov bola zabalená v milej kozmetickej taštičke, preto ak už teraz rozmýšľate na nejakým darčekom pod stromček, táto trojka je vhodným adeptom. Neverím, že by bol niekto z takéhoto darčeka sklamaný :) Predsa kto by nechcel mať nádherne jemné ruky?

2 komentáre:

  1. Fajn článek. Já teda Mary Kay zatím nikdy nezkoušela, ale mám v hledáčku pár produktů na které se chystám, tak uvidíme :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť