2. 8. 2017

Vyberám doplnky do spálne...

Ahojte kočky, rozhodla som sa ešte viac si zútulniť spálničku, a tak hľadám vhodné doplnky. Natrafila som na stránku www.favi.sk a najviac ma zaujali tieto štyri kúsky. Zrkadlo by vraj v spálni byť nemalo, no rada sa doň pozriem ráno pred odchodom zo spálne, alebo jednoducho počas toho ako sa obliekam... Luster - možno si niektoré poviete, že je poriadný gýč, no ja si neviem pomôcť. Veľmi sa mi takýto štýl páči. Máme vyššie stropy, takže verím, že by bol ideálny. Tiež by sa nám hodilo nejaké to kresielko na posedenie. A pravdaže rámik na fotografiu nesmie na komode chýbať. 

Zaujíma ma, čo si o mojom výbere myslíte vy? Dali by ste si podobné veci aj do svojej spálne, alebo máte úplne iný vkus ako ja? :)

1 komentár:

  1. Doplnky same o sebe pekne, ale cele mi to evokuje skor kadernicky salon, nez utulnu spalnu. Chapem volbu bielej, sama ju velmi oblubujem, ale osobne preferujem v spankovej zone menej kovu a okazalosti. kazdopadne, nech sa fajnucko spi, ked bude renovacia hotova :)

    OdpovedaťOdstrániť