7. 6. 2017

Čím potešiť otecka na Deň otcov?

Sviatok Deň otcov nie je až tak propagovaný ako Deň matiek. Aj ja sama som ho začala vnímať iba pár rokov dozadu. Preto som sa rozhodla, rovnako ako pred Dňom matiek, i teraz vám ponúknuť zopár tipov, čím by ste mohli toho svojho potešiť. 
Pokiaľ som neblogovala, tatkovi bolo jedno čím sa osprchuje. Vôbec mu nevadilo, že siahne po klasickom sprchovom géle. No akonáhle som sa kozmetikou ako takou zaoberala viac, začala som mu kupovať pánske sprchové gély, na výber má hneď z niekoľkých parfémov(tie predtým nepoužíval vôbec :)). V kúpelni má samostatný stojan, v ktorom má produkty iba on, a tak sa už nemusí obávať, že by siahol po nesprávnom produkte. Vždy keď mu niečo nové domov prinesiem, dostane inštrukcie, aby vedel presne čo a ako. :) 
Opäť si Notino pre nás pripravilo krásnu širokú ponuku na tipy na darček. Mňa samozrejme zaujala väčšina, no snažím sa svoj výber zúžiť ako sa len dá. Premýšľam nad kúpou Nivea Men Original univerzálneho krému na tvár, ruky a telo. Má ho môj priateľ a veľmi si ho pochvaľuje. Doteraz používal iba klasickú verziu Nivea krémov v modrej plechovke, no keď skúsil tento, bol nadšený. Preto verím a pevne dúfam, že aj môj takto s ním bude spokojný. Má príjemnú pánsku vôňu, ktorú cítim dlho po použití. A práve takéto pánske vône mám na mužoch rada. :)
Ďalej ma zaujala táto Dove Total Care kozmetická sada. Nachádza sa v nej šampón, sprchový gél a dezodorant. Kombo, ktoré potrebuje denne každý muž. Bonusom je pekná priestranná taška, ktorú určite využije na blížiacu sa dovolenkovú sezónu. Osobne si myslím, že tieto produkty, ktoré ma zaujali ho určite nesklamú a najmä ich denne, dúfam, že rád využije. :)

Budem vďačná, ak mi prezradíte, čo sa chystáte podarovať vy, rada sa nechám inšpirovať novými nápadmi. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára