30. 5. 2017

NIVEA Care krém, ktorý si zamilujete + SÚŤAŽ


V okamihu keď som sa na internete či niekde v časopise(už sa presne nepamätám), dočítala o tejto horúcej NIVEA novinke, veľmi som sa potešila. Povedala som si, že toto je niečo pre mňa. Sú dni, kedy si na rôznu telovú či pleťovú starostlivosť potrpím, no na druhú stranu nie vždy je na to čas. A práve vtedy je skvelé mať po ruke jedného jediného pomocníka, ktorý tento problém vyrieši hneď a zaraz. Poznáte to, máte niekam cestovať na pár dní a nechce sa vám so sebou vláčiť celý kozmetický arzenál. Takto si do kozmetickej taštičky hodíte jedno 200ml balenie tohto úžasného NIVEA CARE krémiku a máte postarané. Natriete si s ním pleť, či už ráno alebo večer a rovnako aj komplet celé telo.
Taktiež oceňujem, že sa predáva v troch rôznych veľkostiach, a to - 50ml, 100ml a 200ml. Ja som si to najväčšie balenie hneď priniesla k priateľovi a musím povedať, že mi z neho v celku rýchlo ubúda. Zvykla si naň totiž aj moja polovička, a tak si ním po sprche či kúpeli vzájomne natierame chrbát. :)
Priznávam, že spočiatku som mala obavy. V popise sa totiž uvádza, že má gélovú konzistenciu. Nie, že by mi taká vyslovene nevyhovovala, no skôr si doprajem starostlivosť s niečím podstatne hutnejším.
Úžasné na ňom je však i to, že perfektne dlhodobo vyživuje, pomerne rýchlo sa do pokožky vstrebáva a nezanecháva mastný film. To znamená, že nemusíte čakať ani minútku a môžete sa ihneď obliecť, čo teraz v lete, verím, oceníme všetci.
Čo sa vôni týka, je to povedala by som taká "niveovská" klasika. Stará ale stále rovnako dobrá. S touto novinkou som naozaj veľmi spokojná a tam kam sa pohnem ja, ide somnou aj tento krém. Ten najmenší so sebou nosievam v kabelke, a stredný mám v práci. Domov som si dokúpila ešte jedno 200ml balenie, a ak by ste ho chceli vyskúšať aj vy, mám pre vás skvelú ponuku na súťaž. :)
Stačí ak budete členom môjho blogu a fanúšikom mojej fanpage, zanecháte v komentári na seba e-mail a dve z vás sa môžu tešiť na parádne kombo(50ml a 100ml), ktoré vidíte na poslednej fotografii. Súťaž potrvá dva týždne. Držím palce. :)

14 komentárov:

  1. Gfc, fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Peťuška

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC . Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC Nikoleta Sághyová
    FB Nikola Tóthová Sághyová
    nicole003@orangemail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC Miška
    FB Miska Pavlíková
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super, moc ráda bych vyzkoušela! :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné slunečné dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: Mem
    fb: Zdeňka V.
    zejzen@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Miriama Rusinová
    rusinovamiriama@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělá soutěž :) Niveu mám velmi ráda!!
    Sleduji tě jako Michaela Machalíková přes GFC i FB
    email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC : Petga Fektus
    horbendy@gmail.com :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Niveu miluju. Toto je skvělý produkt.
    Gfc Lenca
    Fb Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť