6. 5. 2017

Už viete čím potešíte mamičku na Deň matiek?




Pomaly a iste sa nám blíži krásny sviatok – Deň Matiek, a tak mi nedá nepodeliť sa s vami o pár tipov, čím môžete aj vy práve tú svoju obdariť. Skvelý výber som našla na Notino – nechajte sa inšpirovať spolu somnou. Ja sa ešte stále rozhodujem, premýšľam a kombinujem, čo by bolo to úplne najvhodnejšie. Boli totiž časy, kedy moja mamina nebola vyberavá čo sa kozmetiky týka. Akonáhle som sa však začala kozmetikou zaoberať viac a doma nám stále niečo nové pribúdalo, už jej to nebolo tak celkom jedno, čo si na seba dá. Sama dospela k tomu, že to čo používala doteraz síce bolo dobré, no na trhu sú aj lepšie produkty/ parfémy, a tak to už s darčekmi pre ňu nemám už také jednoduché ako to bývalo kedysi.
Líčiť sa moja mamina už veľmi nelíči, maximálne make-up, riasenka a rúž. Sem-tam použije ceruzku na oči, prípadne korektor pod oči, no viac to nerieši. Avšak aj keď používa oveľa menej dekoratívnej kozmetiky ako ja, radšej mám jeden kvalitný produkt ako dva také, s ktorými nie je až tak spokojná.  Preto sa ani ja v jej prípade už neriadim heslom – čím viac tým lepšie, no siaham skôr po kvalite.

Potrpí si však na rôznych krémikoch, sérach či maskách na tvár. A to platí aj v telovej starostlivosti.


Najviac ma z celej ponuky zaujali sety, ktoré môžete vidieť na obrázkoch, no ešte si to musím prejsť hlavou. Rada by som totiž vybrala práve nejaký takýto podobný set, v ktorom si nájde viac kvalitných produktov, a verím, že bude mať o to väčšiu radosť. 


Rôzne krémy na tvár používa denne, preto sa nebojím, že by na ne sadal prach. To isté platí aj o riasenke(tú by som rada otestovala aj ja :)) a odličovač rovnako nájde využitie. Vždy sa snažím siahnuť po praktických darčekoch, ktoré daného človeka aj potešia – neberiem to iba ako povinnosť.

Čím ste sa rozhodli obdarovať svoje maminky tento rok vy? 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára