6. 4. 2017

Značke NIVEA zostávam verná :)

Pri tejto značke sa mi ešte ani raz nestalo, že by som bola s niektorým testovaným produktom nespokojná. A napriek tomu, že som už doma mala nespočetné množstvo NIVEA produktov, vždy mám po čom siahnuť. Stále sú totižto produkty, ktoré som doposiaľ nemala možnosť vyskúšať na vlastnej koži, a práve to sa mi páči. Oceňujem, že portfólio je tak široké, že si každá žena, no rovnako aj muž prídu na svoje. A samozrejme to isté platí aj o typoch rôznych pokožkách, pre ktoré NIVEA vytvára stále nové a nové produkty. Dnes som sa rozhodla priblížiť vám dva z nich. Síce to nie sú horúce novinky, no u mňa sú to výborné klasiky, ktoré už iste mala aspoň raz každá z vás.
Ošetrujúci sprchový gél s vôňou medu s krémovým zložením zanecháva pokožku hebkú a hydratovanú. Má jemné zloženie, vyniká bohatou penivosťou čo je u mňa po vôni hneď na druhom mieste. V poslednom čase uprednostňujem sprchové gély, ktoré pokožku zanechajú aj po umytí voňavú a nielen počas sprchovania. A túto vlastnosť sprchové gély NIVEA jednoznačne spĺňajú, takže už teraz pokračujem v ďalšom testovaní a v hľadaní tých TOP vôní pre mňa. :)
Ak ma sledujete pravidelne a čítali ste ma, aj keď začal ošiaľ NIVEA telových mliek do sprchy, určite si pamätáte na moje vyhlásenie, že klasické telové mlieko už do rúk nechytím. :D No ako sa hovorí, nikdy nehovor nikdy, predsa len som zmenila názor. Pravdaže ich používam i naďalej, no momentálne už skôr občasne, pretože si teraz potrpím na „starú dobrú“ klasiku, a teda siaham po klasických telových mliekach. A toto výživné pre suchú až veľmi suchú pokožku robí tej mojej veľmi dobre. Napriek tomu, že moja pokožka je normálna, mám rada, keď je poriadne vyživená a hydratovaná.
Zloženie mliečka, respektíve jeho konzistencia je trošičku hutnejšia, no napriek tomu to pracné rozotieranie po pokožke stojí za to. Vôňa je klasická „niveovská“, ktorá verím, že sa páči každému. Vrelo odpočúvam vyskúšať, ak sa náhodou nájde medzi vami ešte niekto, kto nemal tú česť. :)

3 komentáre:

  1. Nivea je proste klasika :) tiež sa k nej stále rada vraciam. A to modré telové mlieko mám, zatiaľ ešte neotvorené
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja túto klasickú Nivea vôňu proste milujem! :) vždy sa k nej po čase vrátim, ak chcem vsadiť na istotu či už v deodorante,sprchovom géli alebo tekutom mydle :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Nivey mám ráda krémový sprchový gel s kokosovou vůní, ten je božský :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť