7. 2. 2017

Valentínsky WISHLIST

Valentín už klope na dvere, preto je na čase porozmýšľať čím potešiť svoju milovanú polovičku. Ja osobne som zástankyňou toho názoru, že lásku by sme si mali prejavovať počas celého roka, no i tak rada poteším svoju polovičku nejakou milou drobnosťou, a rovnako rada poteším i samu seba. Nemusia to byť predražené darčeky, ide skôr o to, že si na vás partner spomenie a najmä, že to urobí z lásky k vám. :)
Ako takú malú inšpiráciu prinášam 4 tipy, čím môžete svoju lásku potešiť. Ja som čerpala z valentínskeho zoznamu z notino.sk, a musím uznať, že si je z čoho vyberať. Najviac ma z celého množstva zaujalo telové mlieko a telový sprej Victoria's Secret. Nakoľko je táto značka celosvetovo ospevovaná, a ja som doposiaľ stále úspešne odolávala, dlhšie som to už nevydržala a tak som si teraz splnila svoju túžbu. Siahla som po vôni Strawberry & Champagne, a už teraz môžem s istotou povedať, že postupne musím vyskúšať všetky dostupné vône, ktoré sa nachádzajú v našom slovenskom portfóliu. Aj priateľ hneď zbystril, že mám na sebe niečo nové a veľmi sa mu táto aróma pozdávala. :) Nedalo mi to, a musela som hneď oba produkty vyskúšať, a moje očakávania sa naplnili v plnej miere. Som nadšená a už teraz rozmýšľam, ktorá ďalšia vôňa padne za obeť najbližšie.
No aby som nemyslela iba na seba, samozrejme som chcela potešiť aj môjho drahého, vybrala som si ešte Curaprox kefky pre partnerov so srdiečkom, ktoré na mňa pôsobia veľmi milo. Ja ich používam dlhodobo, no priateľ zatiaľ nemal tú česť, preto som hrozne zvedavá, čo na ňu povie a ako sa mu bude samotná kvalita pozdávať. A keď už máme také krásne srdiečkové zubné kefky, doplnila som ich aj srdiečkovou zubnou pastou, nech to celé zakončíme skutočne valentínskym podtónom. :) Tá ma prekvapila svojou červenou farbou, nakoľko som sa domnievala, že bude klasická biela... Navyše má úžasnú malinovú a zároveň osviežujúcu príchuť, ktorá prekonala aj moje dnešné raňajky – cesnakové hrianky. :)
Na záver už iba toľko - ľúbte sa ako najviac dokážete, pretože ten pocit, že vás niekto miluje je neopísateľný. :)

5 komentárov: