14. 6. 2016

Tvarovací hydrogél na telo

Obdobných gélov a krémov som už vyskúšala nespočetne veľa a v podstate ich používam pravidelne. Naposledy som mala novinky od AVON-u, tie ma však pálil ešte hodinu po nanesení, a to nebolo nič príjemné môžete mi veriť... Čo sa však týka takýchto produktov na prírodnej báze, ak sa nemýlim, toto bol môj prvý. Už som ho vypotrebovala do poslednej kvapky, a tak je načase ho zrecenzovať. :)
Balenie produktu je jednoduché, čo väčšinou aj pri prírodných produktoch býva zvykom. I keď mňa osobne krásny dizajn poteší, oveľa podstatnejší je samotný účinok a tak som sa ihneď pustila do testovania. Napriek tomu, že sa odporúča používať ho ráno i večer, priznám sa, že nie vždy som to dodržala. Ráno totiž keď idem do práce som rada, že ako-tak stíham čo mám, a na gél mi zostal čas iba zriedka. Naopak večer som však natierací rituál dodržiavala pravidelne. :)
Používala som ho od kolien až pod prsia, takže som ho minula celkom rýchlo. Osobne si myslím, že takéto produkty by bolo lepšie - aspoň pre mňa :) vyrábať minimálne v litrových baleniach, lebo u mňa majú spotrebu ako na bežiacom páse. :D Chcem však pochváliť dávkovanie pomocou pumpičky, ktorá ale neskôr protestovala a i keď som mala ešte asi polovicu balenia, bolo nutné pumpičkovať viackrát po sebe, aby som von dostala gél...
Pripájam ešte oficiálny popis - Prípravok obsahuje patentovanú kombináciu rastlinných účinných látok fisetin a frambinone (látky ktoré sú prítomné v ovocí - jahody a maliny), ich úžasnou vlastnosťou je, že pôsobia počas 24 hodín nezávisle od činnosti, ktorú aktuálne vykonávate. Teda vždy... či už sedíte, chodite, oddychujete alebo cvičíte! Pôsobia proti ukladaniu tukov po jedle, počas cvičenia podporujú lipolýzu vďaka indukcii adrenalínu, počas oddychu aktivujú degradáciu triglyceridov. Ich synergický účinok silne podporí vypnutie a vyhladenie pokožky a vyhladenie priehlbín pri pomarančovej koži.
Gél je veľmi pekne parfumovaný. Čo sa ale prekvapilo, bola samotná konzistencia. Zdala sa mi totiž až priveľmi "vodová", ale na moje počudovanie bolo rozotieranie príjemné a bezproblémové. Vsiaknutie do pokožky však bolo chvíľkové, čomu som sa celkom tešila, pretože niektoré iné gély mi zvykli zanechať lepkavý pocit. Počas používania bola pokožka príjemne vypnutá, hladká a pevná. Celulítida mám dojem zostala nezmenená, aspoň na pohľad. No ako hovorím, pokožka bola vyhladená, takže na dotyk ju cítiť nie je... Celkovo som s produktom spokojná, pretože mi pomohol s ochabnutou kožou na tele. :))

2 komentáre:

  1. Ďakujem za super blog.Hlavne nenávidím tie gély a krémy po ktorých je pokožka lepkavá aj preto ma recenzia zaujala. Vieš mi prosím poradiť kde môžem tento hydrogél kúpiť ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň prajem, kúpite na www.kozmetikastella.sk.
      Pekný deň, Renata

      Odstrániť