27. 6. 2016

MAX FACTOR Smokey Eye Drama Kit a Gel Shine Lacquer

V dnešnom mojom teste sa pozrieme bližšie na paletku očných tieňov od značky MAX FACTOR a taktiež lak na nechty s gélovým efektom.

Produkty mi na testovanie prišli v mojich obľúbených odtieňoch, takže som sa s radosťou a plná očakávaní pustila do testovania. I keď z paletky nevyužívam všetky odtiene, používam ju pomerne často a najmä veľmi rada. A myslím si, že bordový odtieň laku nemá čo pokaziť. Hodí sa na každú príležitosť a neverím tomu, že by sa našla jedna z vás, ktorá nemá rada bordový lak. :)
Max Factor Smokey Eye Drama Kit paletka očných tieňov 02 LAVISH ONYX

Paletka mi prišla na testovanie v odtieňoch presne takých, aké mám rada. No dobre, tú tmavú šedú veľmi nepoužívam, ale zvyšné tri sú naplno využívané. Väčšinou však kombinujem ten svetlý s tým krásnym bronzovým tieňom. Ako už názov hovorí, paletka je určená pre dymové líčenie, no poradia si s ňou aj menej zdatné, rovnako, ako som ja. :) Dostupné sú spolu v 4 farebných kombináciách, preto si myslím, že si každá dokáže nájsť to svoje. Kazetky obsahujú i penové aplikátory, tie však ja vôbec nepoužívam a tiene aplikujem klasickými Max Factor štetcami na očné tiene, s ktorými mi to ide lepšie.
Tiene sú úžasne pigmentované, no to som vedela už pred samotným testovaním. Bola som si istá, že značka kvalitou nesklame a ja budem určite spokojná s oboma testovanými produktami. Tri zo štyroch tieňov sú perleťové a ten úplne vpravo je matný. V popise na internete som sa dokonca dočítala, že by tento tieň mal byť určený pre úpravu obočia. To som však, priznávam, neskúšala.

Výdrž tieňov na viečkach je dokonalá. Bez problémov zvládnu celý deň, nezhlukujú sa do vrások, nedrobia sa, neopadávajú pod oči a krásne držia na svojom mieste. Za seba jednoznačne odporúčam.
Max Factor Gel Shine Lacquer 50 RADIANT RUBY

Laky na nechty sú mojou srdcovkou, a už si ani neviem predstaviť, že by som mala ísť niekam z domu bez toho, aby som mala nenalakované nechty. Takéto rubínové laky nesmú sklamať žiadnu pravú kozmetickú maniačku. :) Na tejto fotke, kde ho už mám nalakovaný na nechtoch, je o niečo svetlejší ako v skutočnosti. Reálny odtieň je na zvyšných fotografiách, ktoré neboli fotené na priamom slnku. Je to taká tá bordová klasika, ktorú mám ja osobne veľmi rada. Tento lak s efektom gélu je dostupný spolu v piatich odtieňoch.
Trochu ma mrzí, že sa písmo z flakónika zošupalo, čo je škoda, pretože pekne ladí s vrchnáčikom. Na kvalite laku to avšak neuberá, a tak sa vďaka tomu môžem tešit cca 5 dní z dokonalých nechtov. Ako vidíte na fotke, lak zanecháva gélový lesk, a tak nie je potrebné používať ešte nejaký nadlak. Pre predĺženie výdrže laku ho ale zvyknem aplikovať. Na fotografii som ho nepoužila, aby ste videli, ako reálne sa lak leskne sám o sebe.
Štetček je zastrihnutý podľa mňa veľmi dobre. I keď osobne preferujem skôr tie širšie, aj s týmto klasickým tenkým sa dá pekne urobiť oblúčik a neušpiniť si kožtičku okolo nechtov. Krytie je výborné už v jednej hrubšej vrstve, ja ale zo zvyku aplikujem dve tenšie, nech to je tip-top. :))

Na záver by som už len chcela pochváliť rýchle schnutie, ktoré spĺňa na jednotku.

5 komentárov:

  1. Ten lak vypadá hezky, ale ty stíny se mi nelíbí...

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň
    Potrebujete pôžičku, ale sú odmietnuté banky alebo finančné inštitúcie majú nekompatibilné podmienky vaše mesačné príjmy, premrštené úrokovej sadzby. Potrebujete úver pre splnenie vašich potrieb. bez problémov. Nech vaša finančná situácia, ponúkam hypotekárne úvery, komerčné úvery, medzinárodných úverov, osobné, exkluzívny a vzdelávacie pôžičky pôžičky. Ponúkam pôžičky sú k dispozícii pre ľudí, a mnoho firiem. sú naozaj v núdzi tak kontaktujte ma: leferfrancisjean@gmail.com
    Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý deň pán / pani
    Ponúkame súkromné pôžičky, obchodné a osobné pôžičky s veľmi nízkym ročnej úrokovej sadzby tak nízke, ako 3% v priebehu jedného roka až 30 rokov doby splácania kdekoľvek na svete. Ponúkame úvery v rozmedzí od 1000 do akejkoľvek sume, ktorú vyžiadajú, kontaktujte nás ešte dnes E-mail; paydayloancompany9@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť