13. 6. 2016

WELEDA citrusová osviežujúca sprchová emulzia

Citrusovú kozmetiku milujem, v lete ešte viac, no v zime ňou rovnako nepohrdnem. Skvele ma prebudí, osvieži a dodá mi novú energiu. :)) Parfumácia je pomerne výrazná, no mne to v tomto prípade neprekáža, práve naopak. Doposiaľ som veľa produktov značky Weleda nevyskúšala, no túto citrusovú radu by som označila ako TOP. :) 

Ako už býva zvykom, prihodím aj oficiálny popis a potom sa spolu pozrieme na moje osobné pocity z tohto produktu.

Darujte vášmu telu novú energiu a vašej pokožke príjemný zážitok zo sprchovania. Táto krémová sprchovacia emulzia je obzvlášť vhodná pre tých, ktorí sa po ránu nemôžu ľahko dostať do rytmu. Vôňa ekologicky certifikovane pestovaných citrónov a pomarančov vám dodá sviežosť a ľahkosť, má povzbudzujúce a aktivujúce účinky. Jemné cukrové tenzidy vašu pokožku obzvlášť šetrne čistia. Čistý sezamový olej, ktorý je bohatý na nenasýtené mastné kyseliny, dodáva pokožke chýbajúci tuk, udržuje jej prirodzenú vlhkosť a chráni ju pred vysúšaním. Ošetruje pokožku a udržuje ju vláčnu. Pokožka je po sprchovaní príjemne jemná a hebká na dotyk. 
Sprchové krémy mávam len zriedka, a keď mám povedať pravdu, ani si nepamätám, kedy som taký mala naposledy. Napriek tomu, že je krémový však pení rovnako dobre ako klasické sprchové gély, a tak v tomto nie je žiaden problém. Vďaka svojej vôni pokožku dokonale osvieži, a nielen tú... I moje zmysly sú po sprche akoby obnovené a celkovo pociťujem príval novej energie. :) Podľa mňa je ako stvorený na nadchádzajúce horúčavy, ktoré verím, že sa čoskoro prejavia.
K pokožke je sprchový krém jemný, a výborne ju zbaví nečistôt potu a všetkého nežiaduceho. Osobne ho odporúčam či už ráno, večer, no kedykoľvek počas dňa pre skvelý osviežujúci pocit. Po sprche zostane krásne voňavá nielen pokožka, ale i celá kúpeľňa. :) Krém moju pokožku dostatočne hydratuje, a tak nemám potrebu po sprche použiť ešte telové mlieko či maslo. Všetkým ho vrelo odporúčam vyskúšať. :)

1 komentár:

  1. Mala som z nej vzorku a voňala parádne. Do plného balenia som sa zatiaľ nedokopala. Ale aj to bude :)

    OdpovedaťOdstrániť