18. 2. 2015

Pre nádherný jas vychádzajúci zvnútra pleti...

Povedali by ste, že uplynulo už 100 rokov odkedy pán Max Factor vyvinul a predstavil celosvetovo prvý a originálny make-up? Doba však pokročila a dnes Vám teda chcem predstaviť dvoch úžasných pomocníkov MAX FACTOR Eye Luminizer Brightener a Skin Luminizer Fonudation, ktorí zabezpečia zdravý vzhľad pleti bez zbytočného zaťaženia hrubou vrstvou nánosu. 
Obsahujú totiž pokrokové zloženie s prídavkom rozjasňujúcich látok s ďalšími ošetrujúcimi výhodami akými sú perleťové pigmenty, ktoré pleť rozžiarujú, kým vysokoelastické zložky vytvárajú v pleti "okienka" cez ktoré sa svetlo odráža späť, čím na pleti vzniká oslnivý a vitálny efekt pripomínajúci čerstvo prebudenú pleť. V zložení sa taktiež nachádza vitamín B a E a glycerín.
Ja túto dvojku používam už niečo vyše dvoch mesiacov, tak si myslím, že je ten pravý čas na recenziu :)) Make-up má ľahké krytie, čo mne osobne nepostačuje, avšak dopomáham si rôznymi korektormi - o tých si napíšeme tiež niekedy v blízkej dobe. Ale späť k týmto novinkám. 
Ako vidíte, make-up mám v najsvetlejšom odtieni 45 WARM ALMOND, keďže som teraz úplna bleduľa... Obsahuje miniatúrnu perleť, a tak pleť krásne rozjasní. Nakoľko uprednostňujem nanášanie štetcom - počas aplikácii nie je žiaden problém. Výborne sa rozotiera dostratena, nečmuhuje a najmä vyzerá na pleti úplne prirodzene a jeho konzistencia je taká ľahučká, že ho na pleti ani necítim. 


Na pleti drží celý deň, dokonca i ja – majiteľka mastnej pleti, nemám potrebu ho nejako extrémne prepúdrovávať, iba po nanesení jemne vreckovou otlačím prebytočný maz z pleti a je to. Páči sa mi na ňom, že sa odtieň dokonale dokáže prispôsobiť odtieňu pleti, takže nevyzerám ako nejaké oranžáda :)
Je neparfumovaný - narozdiel od Eye Luminizer Brightener, ktorý má teda vôňu skutočne nádhernú. Kľudne by som rovnakú brala aj pri make-upe :) Za posledný pol rok, možno aj rok je to môj favorit, i napriek nízkemu krytiu - to však výborne kompenzujem korektorom, takže žiadny problém :)) Posledné týždne dokonca v noci nespávam tak ako by som mala, takže sa vždy teším, keď ráno zo mňa spraví človeka tento malý zázrak!
Veľká vďaka však patrí i očnému rozjasňovaču, ktorý rovnako dokáže divy s unavenou pleťou. Lepšie výsledky dosiahnete, ak si ho nanesiete až na make-up. Tu však už nepoužívam žiadny štetec, len na prst aplikujem malinkú kvapôčku, a zľahka ju vklepkám pod oči. Dokonca v sebe obsahuje také zložky, ktoré dokážu opticky redukovať mimické vrásky. Tento rozjasňovač je už ale bez obsahu akejkoľvek perlete.
Swatches na fotkách možno vyzerajú tmavo, preto odporúčam radšej zájsť do drogérie a odtieň vybrať najlepšie tam :)) Myslím si, že je to veľmi silná dvojka, ktorá určite stojí za vyskúšanie! Ešte by som chcela dodať, že balenia majú presne podľa môjho gusta :) Zlatú na obaloch kozmetiky môžem, takže niet čo dodať - luxus zvonka aj zvnútra!

Tieto novinky mali svoju exkluzívnu premiéru počad týždňa módy v New Yorku na módnej prehliadke značky Victoria Bechkam. Pat McGrath použila túto dvojicu prípravkov, aby odhalila moderný pôvab a jas spojený s nahým líčením pleti, ktorý dokonale pristal k predvádzanej, sofistikovanej kolekcii módy.

Máte ich už tiež alebo len zvažujete kúpu? 

4 komentáre:

  1. Mne sa paci hlavne ten korektor... pretoze make-upy pouzivam len krycie.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mam penovy od max factor,je velmi dobrý.inak,tiež mám rada pumpičky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aktuálne mám síce tiež ten penový, ale z tohto som vyskúšala vzorku a bola som veľmi, veľmi pozitívne prekvapená!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zkoušela jsem pouze v drogerii a přišel mi na mě moc růžový. Jinak ale efekt vypadal naprosto skvěle a i podle tvé recenze je určitě fajn, takže škoda. :(

    OdpovedaťOdstrániť