17. 2. 2015

Labello - klasika, ktorá nikdy nesklame!

Pokým som nezačala blogovať, bola som dlhé-predlhé roky verná modrej klasike Labello, ktorú som občas prestriedala s Pearly Shine. Teraz som už síce balzamov na pery poskúšala habadej, no stále sa rada vraciam k týmto "labeláckym" :) Momentálne používam Fruity Shine a Milk&Honey. Ak by som si z týchto dvoch mala vybrať jeden, s ktorým som spokojná viac, bol by to práve Milk&Honey. Mám dojem, že pery lepšie hydratuje a vyživuje.
Ako tak pozerám na kompletnú ponuku, zistila som, že dokopy ich je v ponuke 14 - z čoho jeden je pre pánov, a skoro polovicu - teda 6 kusov som už v minulosti mala, rada by som však poskúšala aj tie zvyšné :) Skvelé na nich je, že sú ľahko dostupné, za nízku cenu a postačujúce bežnému zákazníkovi, ktorý nemá nejaké extrémne problémy s perami... A keďže do tejto kategórie patrím aj ja sama, k balzamom nemám ani tie najmenšie výhrady. U mňa teda momentálne vyhráva Milk&Honey, a ktoré Labello vedie u Vás?

8 komentárov:

  1. Labello bola moja láska na základnej škole :) Vtedy som mala asi všetky, čo sa dali kúpiť ;) teraz mám doma len klasické modré, čerešňové a ešte také nejaké cukríkové :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam Labello soft rose, krasne voni a hydratuje :-) Vracim se k nemu rozhodne radeji nez treba k Baby lips :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Labello som mala len jedno, no priznam sa, ďalšie si kupovať neplánujem. Neviem, ale nebola som moc spokojná

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Koupila jsem si na podzim i Labello, ale nic moc :( Zjistila jsem, že u balzámků záleží hodně na příchuti, protože každý je jiný, i když jsou od stejné značky. Mě z balzámků této zimy nejvíc vyhovoval Balea s arganovým olejem. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Labello je klasika, vždycky mám aspoň jedno.. I když teď zkouším i nějaké Balea balzámy na rty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Labello je taková klasika, nezklame nikdy .. Moc ho nepoužívám, protože takových balzámů je kupa.

    Beau&Fash Klár(k)a - můj blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. milk honey som si kupila dlho ma lakal ale pači sa mi aj z lidla cien taktiež med a mlieko dokonca ma aj vyraznejšiu farbu:)

    OdpovedaťOdstrániť