21. 2. 2015

L´ORÉAL PARIS ELSEVE luxusný hodvábny olej na vlasy

Oleje na vlasy iste poznáte každá, avšak niektoré z Vás sa možno obávajú, že spôsobia mastenie vlasov. Dnes Vás presvedčím o tom, že strach mať vôbec nemusíte :)) Ja mám tento už viac ako dva mesiace, a v podstate je to moje tretie balenie - síce predtým som mala iné, ale vydržia neskutočne dlho - a to používam kvapku každý druhý deň. Na fotografii teda môžete vidieť, ako málo z neho za ten pomerne dlhý čas "ubudlo". Ale poďme pekne po poriadku, a najprv si ho predstavíme :)) 
Tento luxusný hodvábny olej na vlasy od L´oréal Paris je vhodný pre všetky typy vlasov, avšak v ponuke je ešte jeden pre zvýraznenie farby vlasov.
Vďaka spojeniu aktívnych látok dodáva vlasom nielen jemnosť a lesk, ale predovšetkým všetku potrebnú výživu. Tajomstvo tohto unikátneho produktu spočíva v kombinácii 6 vzácnych extraktov z kvetinových olejov:
Lotosový olej - olej z posvätnej budhistickej kvetiny kompletne vyživuje vlasové vlákno a vlasom dodáva ochranu.
Sedmikráskový olej - obsahuje množstvo minerálnych látok, ktoré vlasov navracajú ich vitalitu.
Tiare olej - olej z tradičnej thajskej kvetiny tiare pomáha s celkovou ochranou vlasov pred vysušovaním. Harmančekový olej - voňavý harmanček používali už naše babičky, pretože spoľahlivo obnovuje lesk matných vlasov a zjemňuje vlasové vlákno.
Ružový olej - nielen že vlasy krásne prevonia, ale dodáva im výživu - práve preto ho používali ženy už v starovekom Grécku.
Ľanový olej - vďaka svojmu špeciálnemu zloženiu chráni farbu vlasov a dodáva im potrebné živiny.
Zloženie tohto olejčeku pomáha vlasové vlákno vyživovať ho a chrániť pred každodennými negatívnymi vplyvmi ako je rozčesávanie vlasov, žehlenie či znečistenie zo vzduchu

Balenie je plastové, takže vynikajúce i na cestovanie, keďže nie je ťažké, a rovnako oceňujem aj pumpičkový aplikátor. Veľmi sa mi páči aj samotné sfarbenie obalu. O niečo podstatnejšia je však vôňa, ktorá v tomto prípade nezaostáva za ničím, a je úplne krásna :)) Výrazná, povedala by som, že vonia ako parfém, takže ju sem-tam zacítim aj behom dňa. Najdôležitejšie je avšak to, či mojim vlasom poskytuje dostatočnú starostlivosť.
Ako som už v úvode spomenula, mne osobne bohate vystačí jediná kvapka do dĺžky vlasov a na končeky. Nakoľko si vlasy každý druhý deň fénujem a žehlím, bez oleja by to jednoducho nešlo. Perfektne mi vlásky ochráni pred vysokými teplotami, akým ich vystavujem. Naposledy som bola ostrihaná v júli, a za iných okolností by som už dávno mala rozštiepené končeky, ale vďaka pravidelnému používaniu tohto malého zázraku nebadám na vlasoch ani jeden!

Pred týmto som používala iný olejček, ktorý mal 50ml, tento má až 100ml, a bez srandy - vydržal mi niečo cez dva roky pri rovnakej intenzite používania. Takže investíciu určite neoľutujete, a zase tých 7-8€ peňaženku nijako extrémne nezaťaží! Za ten efekt to podľa mňa skutočne stojí! Ja totiž okrem šampónu, nepoužívam žiadne balzamy, či kondicionéry na vlasy, takže na kvalite olejčeka mi skutočne záleží! A rýchla a jednoduchá aplikácia je podstatná! :) Odporúčala som ho dokonca niekoľkým známym, a po čase sa mi prišli poďakovať za tip, pretože ho vychvaľovali do nebies :)) Takže niečo na tom iste bude...
Použiť ho však možno rôzne:
Pre suché vlasy pred fénovaním - stačí aplikovať 2-3 kvapky, ktoré pomocou hrebeňa rozotrite po celej dĺžke vlasov. Použiť ho môžete rovnako aj po umytí vlasov - tu však odporúčam nanášať len cca 2/3 dĺžky vlasov, nie hneď od korienkov.
Na oslabené vlasy či rozštiepené končeky - čo je presne môj prípad - stačí aplikovať jednu kvapku, či už do mokrých vlasov, no rovnako aj po fénovaní.
Kedykoľvek počas dňa - zopár kvapiek pre osvieženie a šmrnc účesu.
Špeciálna kúra - možno ho použiť ako vlasovú masku, ak ho aplikujete na mokré vlasy a zabalíte ich do nahriateho uteráku, olej tak pôsobí do hĺbky vlasov. Následne je potrebné vlasy opláchnuť studenou vodou, čo im dodá oveľa viac lesku.
Pred farbením pre ich ochranu - stačí aplikovať pár kvapiek noc pred farbením, vďaka čomu vlasy zostanú lesklé a hydratované.
Pred umývaním pre hladšie a zdravšie vlasy - vtedy sa nanáša na 10 minút pred umytím - následne sú vlasy hladšie a je obnovený ich ochranný film.
Všetkým Vám ho odporúčam - u mňa je to TOP produkt za rok 2014, a neverím, že ho v tomto roku niečo tromfne :))

6 komentárov:

  1. Ja mám radšej olej na vlasy od Balei. Je hustejší a vydrží mi dlhšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam olejčeky velmi rada, použivam uz dlhsie jeden od Balei..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. do končekov si dávam čistý arganový alebo kokosový.furt mi trhá ruku v obchode kupiť na vlasy čosi ďalšie,ale mám doma ešte dve kury v spreji,jedna olejová elseve,taká čierna s fialovou.tiež dobrá vec.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento olej teď taky používám, jsem vcelku spokojená, ale lepší mi přišel http://www.parfums.cz/schwarzkopf-professional/bc-bonacure-oil-miracle-vlasova-kura-pro-silne-hrube-a-suche-vlasy/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. myslím, že v jednom časopise, čo je doma je aj vzorka, takže hor sa na otestovanie:)

    OdpovedaťOdstrániť