5. 2. 2013

I love Drugstore make-up TAG

Dnes ma zaujalo u Patty spracovanie tohto TAG-u, a tak neotáľam, a púšťam sa doň tiež :) Jedná sa o TAG, v ktorom budú hrať hlavnú úlohu značky z rôznych drogérií a parfumérií.
Obľúbená značka drogériovej kozmetiky?
Neviem, či sem patrí aj vyššie spomínané parfumérie, no vzhľadom k tomu, že už nejaký ten mesiac obľubujem značku GOSH, ktorá ako viete, sa predáva vo Fann parfumériách. Aktuálne mám z tejto značky najviac produktov v mojom kozmetickom kufríku.
Obľúbený produkt na tvár/líčka/pery?
TVÁR - podkladová báza Rimmel London, dokonalý make-up 3v1 od Max Factor, púder od Max Factor, o ktorom som ešte nepísala...
LÍČKA - momentálne nemám žiadnu lícenku, no plánujem si čoskoro zaobstarať a čarovať spolu so štetcom :))
PERY - melónový lesk od Max Factor a rúž z kolekcie Kate Moss od Rimmel London.
Z kufríku som vyberala skutočne tie NAJobľúbenejšie produkty :)
Najmenej obľúbený produkt?
 Čestné miesto si zaslúži riasenka od L´oreal Paris Extra Volume Collagene.
Aký je podľa Teba výhodný nákup produktov z drogérie?
Výhodným nákupom sú jednoznačne laky týchto značiek - Essence a Rimmel London, pretože tú máte zaručené spojenie - za málo peňazí - veľa muziky :))
Produkt, ktorý je podľa Teba predražený?
Riasenka L´oreal Paris Lash Architect 4D, síce je to kvalitná riasenka, no podľa môjho názoru veľmi rýchlo vyschla... Nakoľko je riasenka u mňa najviac používaným produktom, potrebujem, aby mi nejaký ten mesiac slúžila tak ako má.
Ukáž nám nejakých dvojníkov(dupes) drahších produktov!
Nemám žiadnych dvojníkov, ale myslím, že obalom sú veľmi blízke laky Catrice a GOSH...
 Produkt, okolo ktorého je často humbuk, a ktorý za to nestojí?
Tu jednoznačne zvíťazil make-up Cover od Dermacolu, ktorý je pre mňa úplne nepoužitelným produktom vo všetkých smeroch...
Páči sa Vám tento TAG? :)

11 komentárov:

  1. Najmenej obľúbený produkt L´oreal Paris Extra Volume Collagene? To som prekvapená všetci ju chvália?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež bola prekvapená, že mi nesadla... Má veľmi veľkú kefku, teraz sa mi však páči tá najnovšia v červenej verzii - tá má gumennú kefku, a také mám rada :)

      Odstrániť
  2. Ano, nemám tagy příliš ráda, ale tento je praktický, protože řinese něco i nám :-) Nějaká doporučení a navíc jsi kněmu dala obrázky, takže se hned ví, o čem se mluví.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podkladovou bázi mám taky a jsem s ní spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som prave s lorealkou bola spokojna (s tou ciernou), aj ked je pravda, ze som ju mala uz davnejsie, takze mozno by mi teraz nesadla..:/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S tou riasenkou Lash Architect 4D súhlasím... Ja som od nej čakala viac. Hlavne mi vadilo, že mi opadávala pod oči počas dňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. LA 4D bola veľkým sklamaním...
    Srdečne ťa chcem pozvať ku mne na veľkú GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máme stejnou oblíbenou řasenku:*

    OdpovedaťOdstrániť