11. 2. 2013

Pýtam sa Vás prečo?!

Ahoj, na článok sa ešte necítim, ale mám na Vás otázočku... Prečo sa Vás tak málo zapája do mojich giveaway? Mala som ich už viac, a počet zapojených bol vždy podstatne menší, ako počet členov blogu. Napr. teraz je Vás celkom 354, ale zapojených je len 52... Nepripadá Vám cena dosť atraktívna, alebo si myslíte, že nemáte šťastie, tak sa nezapájate? Ja som sa tiež nezapájala takmer do žiadnych GA, no nedávno som to skúsila a vyšlo :) Alebo zadávam ťažké podmienky??? 
Dajte mi prosím vedieť, aké výhry by ste chceli, alebo kde teda robím chyby?!... Ďakujem za vyjadrenia!

18 komentárov:

  1. Podľa mňa je blbosť zdieľanie na FB, pretože aj keď to spravím a skopírujem ti sem odkaz, ty to neuvidíš pretože ja mám nastavené všetky príspevky len pre priateľov, a nedá sa mi zmeniť len aby tento jeden bol viditeľný pre všetkých. Ja by som toto pravidlo zrušila alebo tam pridala, že to môžem zdieľať kdekoľvek (Twitter, ...) :)
    Pekný večer ešte. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zdá sa že akonáhle niekde má v podmienkach spomenúť na blogu alebo FB ..tak to väčšina obíde lebo tí čo nemajú blog tak nie každí si to chce dávať na facebook alebo niektorí ani facebook ani žiadne stránky nemajú

    -možno fakt ešte niečo dohodiť ten twitter,...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňa osobne vždy odradí to "dajte like na FB", "zdieľajte na blogu/fb" atď..ja ťa proste sledujem takto a mne to, popravde, stačí. A nechcem do toho zaťahovať mojich priateľov, pretože nie som zástancom takéhoto zdieľania a ani mnohoolajkovaných stránok. To je asi všetko. Ale výhra je samozrejme lákavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja sa nad tým stále divím...ale tak skús propagovať na negiveaways.blogspot.cz alebo giveaway.cz
    neviem...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja sa napriklad nezapajam do vsetkych rozdavaciek, ak viem, ze by som cenu nevyuzila a musela by som ju posunut, co ja robim nerada, lebo ked uz je nieco darovane, je mi hlupe posunut dalej. A stat v skrini, to mi je tiez pri tvojich cenach luto... preto sa radsej nezapojim a necham inych, nech maju sancu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky mi to příjde divné, výhry (např. teď Bioderma) jsou dobré :) Ale je fakt že možná to sdílení odrazuje...A zkusit víc svou GA propagovat...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. toto nemozes brat tak tragicky.. ved aj na blogoch s X-tisic followermi najdes pod GA iba niekolko stoviek komentarov. hlavu hore, to co robis, robis dobre, a to je hlavne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ak je cena atraktívna, som ochotná splniť aj milión podmienok, o tom to podľa mňa nie je. ale sledovatelia pravdepodobne nesledujú všetko až tak aktívne. súhlasím s tým, že by si mala propragovať na tom blogu o giveaways. v momente, ako sa tam objaví link na súťaž u mňa, tak mi príde aspoň 20 nových mailov o zapojení sa a potom postupne toto číslo rastie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. neber si to osobne. :) na moje giveawaye su tiez roznofarebne reakcie. ja sa nezapajam, ked mam nieco zdielat povinne. a chcelo by to nejaky prakticky formular, ktory nezdrziava...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja tiež neznášam,ked mam niečo zdielať na fb,tiež mam nastavenie pre priatelov nie verejne,a neznášam,ked priatelia všetko mozne zdielaju,tak preto to ani ja nerobim.sledujem ta uz dlho,aj tu,aj na fb,pre mna to stačí...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ceny sú super ale podmienky ako daj like na FB alebo zdieľajte na blogu, fb sa mi nepáčia, preto sa nezapájam... pôsobí to na mňa násilne..nemôžem si pomôcť, keď chcem dám like sama od seba...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak za prvé, úplne súhlasím s Armen :)
    A za druhé, tiež ako väčšina z komentujúcich, nemám rada zdieľanie a lajky na FB, a robím to naozaj len vtedy, keď chcem nejakú GA silou mocou vyhrať :).
    + Mám rada krátke podmienky, nie obsiahnuté na 10 riadkov :D.

    A tiež je pravda, že nestíham sledovať všetky aktuálne články na všetkych obľúbených blogoch, takže je možné, že mi niečo ujde.
    Neber to tak v zlom, určite to nie je cenami, ktoré ponúkaš ;).
    Veľa šťastia.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. nič v zlom, ale proste nemôžeš čakať, že sa do GW zapoja vždy všetci čitatelia. Proste zapoja sa len tí, ktorých cena zaujíma. ty sa predsa tiež nezapojíš do súťaže, kde sa hrá o niečo, čo už máš doma, alebo čo by si potom vôbec nevyužila...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jak už tady slečny řekly - nerada GA zveřejňuji na svém FB.. to je jediná podmínka, co mi vadí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ztotožňuji se s neochotou sdílet odkaz GA na facebooku. To, myslím, odradí hodně lidí. U této GA jsem udělala vyjímku, protože mě výhra opravdu zajímá.
    Ty to vidíš ze svého pohledu tak, že se o tvé GA dozví více lidí. Když se ale podíváš na věc z našeho pohledu...co je komu po tom o co kde já soutěžím? Proč by ho to mělo na zdi otravovat?
    Každý to pochopí u maminek, které soutěží o plínky na půl roku nebo když někdo soutěží o půjčení šatů. Ale u kosmetiky si bude půlka lidí klepat na čelo.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ďakujem kočky za vyjadrenia! moc si to cením, a určite si to v zlom neberiem! som rada, že ste mi to tu všetko na rovinu napísali... teraz s tým už nebudem robiť nič, bolo by to nefér voči ostatným, ktoré splnili všetky podmienky... nabudúce to však už spravím inak, aby sa Vás mohlo zapojiť čo najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. jedna jedina vec. pozadujes, aby som sem napisala svoje meno pod ktorym ta sledujem na fb. skratka nie som ochotna hocikde do komentarov pisat svoje meno a tak zverejnovat, kto sa pod pojmom "bellatrix" skryva. a zakladat si druhy ucet kvoli giveaway nebudem. vo vseobecnosti sa nezapajam nikde, kde je taketo nieco pozadovane.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Blogov je tak strašne vela, že ma to nebaví sledovať a zapájať sa do všetkého. Aj tak je to vačšinou o tom istom a každý príspevok končieva zhodnotením, že je najlepší na trhu a blogerka už nič iné nepoužíva...(to teraz píšem tak všeobecne) Ceny máš zaujímavé,taktiež nechcem všetko zdielať a často treba spraviť vela krokov a na to fakt nemám čas :)

    OdpovedaťOdstrániť