4. 2. 2013

Nail Polish TAG

Po včerajšom 1. TAG-u sa rovno púšťam do druhého, a ukážem Vám moju aktuálnu zbierku. Lakov nemám až tak veľa ako niektoré z Vás, no v poslednom čase ma zase chytá Essence mánia, a tak si brúsim zúbky na
Essence Nail art special effect topper 03 HELLO HOLO a 08 NIGHT IN VEGAS, dúfam, že sa mi podarí zohnať ich... Ja viem, nie sú to žiadne novinky, ale aj tak sa mi veľmi páčia... Poďme teda už rovno k otázkam!
Koľko lakov na nechty vlastníš?
Dnes ich mám presne 23, donedávna som však mala len pár kúskov... Sama neviem prečo.
Ktorá je Tvoja obľúbená značka lakov na nechty?
Obľúbenú značku lakov na nechty nemám. No osobne uprednostňujem dlhotrvajúce laky, nech si nemusím nechty každý druhý deň odlakovávať a následne lakovať nanovo. Dajme tomu, že je to značka Rimmel London, konkrétnejšie laky Lycra Pro.
Dostala si niekedy ako darček lak na nechty? Ak áno, napíš ten najlepší a kedy to bolo...
Myslím, že lak mi ešte podarovaný nebol... Väčšinou si ich zaobstarávam sama podľa chuti a nálady :)
Aký lak máš na nechtoch teraz?
Práve som si dolakovala v 2-vrstách Rimmel London 60 Seconds - 310 RED CARPET so zlatou perleťou, a naň v jednej vrstve Cocktail Colour - 120 SHIRLEY TEMPLE.
Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov na nechty, aká by to bola?
Moja limitka by určite bola MEGA trblietavá, pretože trblietky mám rada. Prevládali by NUDE odtiene, a samozrejme aj ružová a červenou! Hlavne aby bola typicky ženská, žiadne zelené a modré farby :)
Ktorý lak je Tvoj obľúbený?
 V poslednom čase mi k srdcu prirástol Glossfinity od Max Factor - 85 CERISE, pretože červenú milujem, a navyše ma dlhú výdrž, takže aj to je hlavným dôvodom, prečo je mojím NAJ.
Ak ste zhliadli na iných blogoch nejaký TAG, pošlite mi sem prosím link, nech môžem pokračovať aj v iných... :)

10 komentárov:

  1. Myslím, že Night In Vegas vypadáva teraz niekedy zo sortimentu, tak sa poponáhľaj ;) Ale u nás v Tescu ho mali celkom požehnane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za info, čakám na výpredaj :) majú byť za polovičnú cenu...

      Odstrániť
  2. pacia sa mi tvoje Pupa :) ja hello holo mám recenzia TU
    :) je to fajn alternativa holografu, ale aj tak po nejako pravom tuzim :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hello Holo som tiež dlho zháňala a som rada, že ho mám :) Je veľmi pekný ako nadlak na takmer každom laku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. teda těch je :). já mám nejradši ty matné barvy bez střpytek :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekna zbierka.dnes som bola v pupe v kosickom auparku a bol vypredaj vsetky pupa laky za 2 eura :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. k tym trblietavej limitke by si mohla pribalit aj odlkaovac:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pravdaže, myslím aj na odlakovač v obrovskom balení :P

      Odstrániť