15. 10. 2016

NIVEA NOVINKY

Ahojte kočky, dúfam, že sa máte lepšie ako ja. Ja som totiž celý august a začiatok septembra strávila so zlomenou rukou... Ešte stále sa zotavujem, a pomaličky sa dostávam do formy, takže to už bude na blogu opäť žiť - aspoň dúfam. :) Za ten čas, čo som neblogovala sa mi kozmetiky nakopilo celkom dosť, takže ani sama neviem, kde najskôr začať. Plánujem tiež nejaké súťaže, keďže tu mám zopár nových produktov, o ktoré by som sa s Vami rada podelila.

Rozhodla som sa tentokrát začať klasikou - značkou NIVEA, ktorá nikdy nesklame.
Vyvinula totiž nový rad jemnej čistiacej starostlivosti Creme Care, ktorá obsahuje 3 rôzne druhy prípravkov – čistiace mlieko, krém a obrúsky. Veľmi sa mi páči ich vôňa - taká tá "stará dobrá" klasika tejto značky.
Je čistá, nevtieravá a dlhotrvácna. Pravdupovediac, medzi mliekom a krémom vidím rozdiel jedine v konzistencii, nakoľko mlieko je o čosi redšie. Inak však čo sa vyčistenia pleti mám rovnaký pocit po použití oboch. Pleť zanechajú dokonale čistú, čo vidím najmä v dni, keď som nalíčená a potrebujem sa zbaviť všetkého make-upu z tváre.
Dokonca som ich párkrát v núdzových situáciách použila namiesto sprchového gélu. Napriek tomu, že absolútne nepenili, pokožku zanechali krásne čistú a prevoňanú, takže odporúčam aj na občasnú zámenu so sprchovým gélom. :)
Čistiace pleťové obrúsky sú rovnako určené na čistenie pleti, no ja si neviem pomôcť, a stále im neviem prísť na chuť. Mám totiž radšej také to "mokrejšie" čistenie či už je to napr. pomocou predošlých dvoch produktov, no najčastejšie obľubujem micelárnu vodu. Napriek tomu však obrúsky dostali zabrať. Ako viete, som posadnutá umývaním rúk, no nie v každej situácii je po ruke voda s mydlom. A práve vtedy na rad prichádzajú obdobné obrúsky, ktoré mi "zachránia život". :) Či už je to v aute, v práci, kedy si zrovna nemôžem dovoliť odskočiť do kúpelne... Proste kedykoľvek.
Verím, že tie, ktoré túto formu čistenia pleti obľubujete si prídete na svoje a budete bezpodmienečne s obrúskami spokojné. Jediné čo by som na nich zmenila je počet obrúskov, ktoré sa v jednom balení nachádza(25ks). Pri mojej dennej spotrebe ich totiž miniem veľmi rýchlo. Nevadí, momentálne už mám v zálohe ďalšie tri balíčky, čo jednoznačne svedčí o mojej spokojnosti s nimi.
Na záver už len otázka na vás - s akým produktom si najradšej odličujete pleť?

2 komentáre:

  1. Najradsej mam micelarnu vodu (nivea,bioderma), ale mala som vzorku nivea cistiaceho mlieka a celkom sa mi pacilo, lebo milujem tu ich vonu nivea creme, iny deodorant uz ani nepouzivam, a plechovku kremu musim mat aj v zasobe :). Este by som rada skusila obrusky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nivea má dobré produkty a kvalitné.vyzerá to lákavo

    OdpovedaťOdstrániť