18. 10. 2016

LABELLO NEON EDITION

Labello vždy príde s niečím novým, a tentokrát je to neónová edícia Labello Original, ktorá žiari pod UV svetlom. Zloženie s bambuckým maslom, panthenolom a 12-hodinová hydratácia ale zostávajú. Ak chcem siahnuť po istote, jednoznačne je to značka Labello, ktorú schmatnem do rúk a pretriem ňou svoje pery.

Balzamy sa dajú kúpiť samostatne, no aktuálne je možné ich zohnať aj v taktomto peknom balení, kde sú všetky pokope aj s klasickou modrou stálicou. 
Perfektne sa dajú zladiť či už s nechtami alebo celkovým outfitom. No samozrejme nič sa nestane keď vám Labello nebude ladiť k absolútne ničomu - ja to tak tiež často mám, proste siahnem po prvom čo je po ruke a idem nehľadiac na to, čo mám na sebe... 

Musím skonštatovať, že zatiaľ som túto limitovanú edíciu v mojom blízkom okolí u nikoho nezahliadla. Takže sa stále teším záujmu okolia, čo to mám, či to je novinka a podobne. Som rada, ak sa ľudia môžu práve odomňa dozvedieť o aktuálnych novinkách na trhu a som práve ja tou prvou, ktorá už ten ktorý produkt vo svojej zbierke má.
Neviem ako to je u vás, no u mňa je Labello stálicou ešte od môjho detstva. Pamätám si, že už keď som bola malinká, písala som Ježiškovi, že si od neho jedno Labello prosím. :) A keď som už bola trošku väčšia, vždy som si odkladala vreckové a kupovala ďalšie a ďalšie až som postupne spoznala a vyskúšala väčšinu druhov zo samotného sortimentu, ktoré u nás na trhu je. 
Inak možno si poviete, že je ešte skoro, no povedala by som, že je to veľmi pekný darček pod stromček či už niekomu z rodiny, no verím, že i najlepšia kamarátka by sa takémuto prekvapeniu istotne potešila. Ja Vianoce riešim už v plnom prúde. Sliedil a rozmýšľam, komu by sa čo hodilo... Pre priateľa už jeden darček mám, no neviem neviem, či vydržím nedať mu to skôr. :D

5 komentárov:

  1. Tak tie vyzerajú naozaj super :) Skvelý tip na vianočný darček!
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ježiš to vypadá skvělě! Labello už moc nepoužívám ale tohle si asi budu muset pořídit :)
    jinak na mém blogu je giveaway kdyby jsi měla zájem :) http://www.terripeterk.com/2016/10/give-color-to-your-hair-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé já chci všechny :D.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto je skvelý marketing zobrať niečo, čo tu už dlho bolo a dať do niečoho nového, moderného, štýlového a funguje to! Peckovo vyzerajú tieto nové balzámy :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť