7. 1. 2015

ORLY SmartGels

Recenziu na samotný postup, a všetko o ORLY domácom Starter Kit-e ste si už mohli dávnejšie prečítať TU, a dnes sa pozrieme na ďalšie dva otestované odtiene. Prvým z nich je CRAWFORD´S WINE, ktorý som fotila presne po týždni od lakovania a ako vidíte, nie je nikde poškodený, odlúpený, no naopak rovnako krásny, lesklý a bezchybný!
Fotka fotená vonku je však dosť klamlivá, čo sa odtieňu týka, no tie interiérové sú viac-menej identické so skutočnosťou. A chcem sa Vám pochváliť aj mojim prvým hyacintom, ktorý som si kúpila minulý pondelok, a presne po týždni mi takto krásne vykvitol a rovnako pekne vonia. Dúfam, že sa oň budem príkladne starať a dlho mi vydrží, držte palce :))
Ako tak pozerám, tak na fotografiách sa celkom podobajú, avšak je v nich predsa len rozdiel. I keď základný odtieň je veľmi podobný, odlišujú sa v tom, že tento prvý odtieň má len jemný shimmer, v tom druhom sú trblietky oveľa výraznejšie - či už farebne, ale aj veľkosťou, Dúfam, že je ten rozdiel aspoň trošku viditeľný...
Tieto nechty s odtieňom STAR SPANGLED si už nepamätám po akom čase som fotila ale zrejme tiež nie čerstvé, keďže už vidno nejaké tie odrasty :) Oba laky sú krásne, a neviem sa medzi nimi rozhodnúť, či sa mi páči viac ten či ten druhý - proste ich mám rada rovnako. Kryjú v dvoch vrstvách, a čo sa samotnej aplikácie týka - už mi to všetko ide ľavou zadnou, takže mi to trvá tak max. 10 minút :)) Podľa mňa sú tieto géllaky úplne super, a ďakujem ľuďom čo ich vymysleli.
Na záver by som, možno som to tu už spomínala, no každodenné olejčekovanie kožtičky okolo nechtov je pre mňa - aspoň momentálne veľmi dôležité, pretože ju mám v tomto zimnom období namáhanú a suchú od vetra. Takže pred spaním pekne namažem a do rána je "ako nová". :)) Tiež používate nejaký olejček na kožtičku okolo nechtov?

2 komentáre: