8. 1. 2015

NIP+FAB gél na celulitídu a poprsie

O značke NIP+FAB už na mojom blogu jednu recenziu nájdete - o samoopaľovacom produkte. Dnes si bližšie predstavíme dva ďalšie produkty, a rovno teda začnem.
CELLULITE FIX - svieži nelepivý gél obsahuje komplex obohatený silnou kombináciou forskolinu, prírodného kofeínu a esenciálneho prvku pre aktiváciu spaľovania tukov, podporu odstraňovania odumretých látok + zvýšenia pevnosti tkaniva.
Tento gél som používala 2x za deň, a pred večerným použitím som pokožku predtým premasírovala CelluBlue, takže vďaka tomu mohol do pokožky vniknúť oveľa hlbšie. Produkt skutočne rýchlo zasychá, takže ho stačí len jemne porozotierať. Nakoľko som ho používala skoro na celé stehno - zo zadu i z boku a aj na zadok, minula som ho dosť rýchlo, takže by som ocenila oveľa väčšie balenia ako bolo toto(150ml). 
Celulitídy ma však úplne nezbavil, no vďaka pravidelnému nanášaniu som mala pokožku príjemne jemnú, vypnutú a spevnenú.  
Druhým produktom je BUST FIX na zväčšenie prsníkov - na mazala som ako bláznivá, pravidelne a poctivo, žiaľ nič mi nenarástlo ani o milimeter :D Je ale pravdou, že pokožka je oveľa iná, keď sa niečím špeciálnym natiera, takže o jemnosť a pevnosť pokožky som mala postarané - to sa musí nechať! 
Zatiaľ čo gél na celulitídu je priehľadnej textúry, ten na prsia má v sebe rozžiarujúce strieborné častice, takže aspoň na oko dokáže s dekoltom čarovať a vyzerá vďaka tomu krajšie :)) Priznám sa, že som si denne nahovárala, že tam nejaký ten veľkostný rozdiel iste bude, ale žiaľ žiadny zázrak sa nekonal...
A čo Vy, používate takéto obdobné krémiky, gély a maste...? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára