19. 1. 2015

ORIFLAME Feminelle osviežujúce obrúsky

Odkedy som mala posledné balenie týchto obrúskov, zmenil sa nielen ich obal, ale aj vôňa. Sú to už síce možno aj dva roky dozadu, no som rada, že prešli touto zmenou, keďže ich vôňa sa mi páči oveľa viac ako tá predošlá! A vôňa je dôležitá, súhlasíte so mnou? :)

V jednom balení sa nachádza 20 kusov obrúskov. Sú veľmi spratné a v pohode sa Vám zmestia aj do tej najmenšej kabelky! Osobne ich odporúčam, napríklad vziať so sebou na chatu, avšak tú pravú sprchu či kúpeľ nenahradia. Určite však veľmi pomôžu v prípade núdze. Ale siahnuť po nich možno kedykoľvek aj počas bežného dňa v práci či v škole.

Pokračovanie TU.

3 komentáre:

  1. Tyhle jsem nezkousela,ale obecně ubrousky používám moc rada,je to skvělá vychytavka :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takove ubrousky moc nepouzivam ale tyto vypadaji moc dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čo ja viem, ja by som obrúsky čisto na intímnu hygienu asi nepoužívala na ruky :) Ale však dobre ...

    OdpovedaťOdstrániť