19. 1. 2015

NOVINKY! DERMACOL 5 DAY STAY laky na nechty - UPDATE

Lakov na nechty nikdy nie je dosť, a ja osobne vyhľadávam najmä také, ktoré aj čo-to vydržia. Takže novinky 5 DAY STAY od Dermacol-u by mi podľa názvu mohli vyhovovať, no je to naozaj tak? Ako už rozumieť z ich názvu, mali by vydržať až 5 dní, čo teda dokáže len malé množstvo lakov...
Ja som testovala odtiene č.09 a č.10, no celkovo ich je v ponuke až 10! Upozorňujem hneď na úvod, že je lepšie si ísť odtiene pozrieť do drogérie, lebo napr. pri odtieni 09 je obrázok v Dermacol e-shope nie úplne totožný so skutočnosťou...
Červený odtieň som posunula maminke, takže Vám sem napíšem aj jej názor na túto horúcu novinku v Dermacol sortimente :)
"Prelomová textúra skvele k nechtu priľne a po zaschnutí vytvorí veľmi odolný, extrémne dlhotrvajúci pevný film, odolný proti oderu a olupovaniu. Klinický test potvrdil, že lak vydrží na nechtoch perfektne celých 5 dní bez podlaku a ochranného nadlaku. Vysoká koncentrácia pigmentov v textúre zaisťuje vynikajúce krytie. Lak sa ľahko a rovnomerne nanáša a ihneď po aplikácii dodá povrchu nechtov úžasný lesk, ktorý nestráca intenzitu počas celej doby. Unikátne živice predlžujú trvanlivosť laku a zvyšujú jeho lesk. UV filter zabraňuje vyblednutiu a zažltnutiu farby."
S popisom nemôžem inak, ako plne súhlasiť. Skutočne som bola veľmi, opakujem veľmi milo prekvapená, a moja mama ešte viac. Tá totiž nemá rada dlhé schnutie, keď jej dávam podklad, 2 farebné vrstvy a nadlak. V tomto prípade sme teda nepoužili nič, keďže výdrž by mala byť vynikajúca aj bez ich použitia. Rovnako milo nás prekvapilo aj vcelku rýchle schnutie, napriek tomu, že sme pre plné krytie lakovali 2 vrstvy.
Laky majú štetček úplne obyčajný, takže pri lakovaní sme nemali žiadny problém zvykať si na niečo nové... Oba laky sú trblietavé, no ak práve také nie sú podľa Vášho gusta, v ponuke sa nájdu aj bez trblietok. Červený je doplnený zlatými trblietkami, zatiaľčo fialový okrem fialových obsahuje aj zopár modrých, čo z neho robí neobyčajný lak :)
Poďme sa však pozrieť na výdrž, ktorá je hlavnou vlastnosťou týchto noviniek. Mamine laky na nechtoch nikdy dlho nevydržia. Napriek tomu, že jej lakujem podklad, 2 farebné vrstvy a nadlak, viac ako 3 dni to nie sú, aj to už na ten tretí sú fakt v biednom stave.
Takže, povedali sme si - skúsime uvidíme, a tak som jej nechty nalakovala, a v podstate som ani nesledovala v akom ich má stave, až keď mi presne na 5.deň po nalakovaní zvestovala, že lak jej skutočne drží, neodlúpil sa jej ani kúsoček a obe sme teda na seba pozreli doslova s otvorenými ústami :D
Ja som si zase naopak zamilovala ten fialový odtieň, ktorý na priamom svetle či slnku vyzerá veľmi pôsobivo. Myslela som si, že kvôli obsahu shimmeru sa bude odlakovávať ťažko a príliš dlho, no vôbec to nebolo také hrozné. Nechty nezafarbil a ani nezostali po odlakovaní žlté. Čo sa mňa týka - výdrž bola u mňa rovnako skvelá, no keďže laky rada striedam, tých 5 dní mi bohate postačovalo :)) 
Do zbierky mi pribudol ešte odtieň č. 08, čo je úplne klasický bordovo-červený lak s lesklým finishom, o ktorom si myslím, že by mal byť v kozmetickej taštičke každej z Vás! :) Krásny, nie príliš tmavý ani moc červený, prosto taký akurát! Tento odtieň mi však držal o deň menej ako predchádzajúce dva, a dôsledkom toho bude pravdepodobne to, že tento je bez shimmeru... Avšak stále si myslím, že je to celkom slušná výdrž, čo myslíte?

5 komentárov:

  1. ten červený vypadá skvěle!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty laky vypadaji skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, krasne odtiene..tebe neskutocne podrastli nechtiky.. stale pouzivas gelovky od SH? :)

    OdpovedaťOdstrániť