17. 2. 2013

GOSH Nail Lacquer

585 BRIGHT PASSION
Viete ako veľmi milujem GOSH, a tak sa Vám aj dnes pochválim ďalším parádnym produktom! Avšak s mojím prvým GOSH lakom som nemala veľmi dobrú skúsenosť, no nevzdávala som to, a verila som, že bola chyba len v konkrétnom odtieni...  Spomínaný článok si môžete pozrieť TU. A keď som uvidela na internete fotky tohto, dá sa povedať nadlaku, neodolala som. Väčšinou bol nanášaný na čierny lak, ale ako viete, ja som skôr na také jemnejšie odtiene, i keď musím uznať, že na tom čiernom vyzerá dokonale! A aj v skutočnosti je oveľa zaujímavejší ako na fotkách, preto ich pridávam viac, aby ste mali akú-takú predstavu o realite :)) Žiaľ, vlastním len jeden lak, na ktorom vyzerá dobre, takže možno to prekusnem a kúpim si aj čierny, nech je ten efekt eňo-ňuno!
štetček lakov GOSH sa ničím nelíši od bežných štetcov iných lakov... klasika nadovšetko :)
Tentokrát som bola naozaj spokojná so sľubovanou jednoduchou aplikáciou. Síce o krycej schopnosti sa v tomto prípade veľmi nedá hovoriť, keďže je to vlastne číry-čierny lak s, ako to nazvať, paličkami? Ktoré sú ale prekrásne, a sama sa neviem na ne vynadívať :)) A teším sa na ďalšie laky, ktorým neodolám...!
Objem - 8ml
Cena -  6€
Lak v jednej vrstve som nanášala na lak Essence z limitovanej kolekcie Glam Rock v odtieni 01 METAL BABE(2 vrstvy).

7 komentárov:

  1. Vpadá moc krásně a aji ten podkladový bych brala všemi deseti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. božíčku to je dokonalóósť!:)


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je velmi pekny!
    Inak dnes recenzia na super lacnu F&F kozmetiku tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/f-kozmetika.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásný lak :)
    jinak máš úžasnej blog, jsem tvůj nový čtenář :)

    jestli budeš chtít mrkni ke me :)

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, som rada, že sa Ti môj blog páči :) určite prídem pozrieť keď budem mať viac času!

      Odstrániť