15. 2. 2013

Fleur de Santé Esprit De Fleur krém na ruky

Ahojte, tak konečne to vyše týždni sa ako-tak cítim na napísanie nejakého trošku obsiahlejšieho postu... Tie, ktoré ma sledujete na mojej FB stránke viete, že mám kiahne... Na tvári sa mi už vytvorili chrasty, avšak na tele ešte nie, takže sa posledný týždeň používanie vešekerej kozmetiky obmedzilo na úplne minimum... :( Čo Vám budem tajiť, poviem Vám to na rovinu, vyzerám aj cítim sa hrozne! Pleť plače po dokonalom prečistení, avšak ja nemôžem robiť nič, kým mi neodpadnú tie hnusné chrasty, aby som si ich nedaj bože nestrhla :( A to isté sa týka aj tela - potrebuje hydratačné mlieko!!! 
Jediným miestom, ktoré som si mohla ošetrovať boli ruky, teda presnejšie od zápästia po končeky prstov... Tie boli asi jedinými miestami, ktoré kiahne nezasiahli. A keďže sa mi ruky doslova sušili, tzn. vytvárali sa mi nepekné šupinky a moje ruky vyzerali, ako by som sa o ne nikdy nestarala :( Takže mi padol vhod tento hydratačný krém. Používala som ho skutočne pravidelne, snáď sa takto bežne počas dňa ani nekrémujem. Mám na mysli také časté krémovanie ako som prevádzkovala tento týždeň. Ale dnes sú už konečne moje rúčky fit, tak si viete predstaviť akú radosť mám :) 
Krém má osviežujúcu citrusovo-korenistú vôňu. Obsahuje citrón, jazmín a čierny čaj.
Pokožku rúk zanechá dostatočne hydratovanú, a príjemne prevoňanú na dlhý čas. Priznám sa, že je to v poslednej dobe asi môj najrýchlejšie minutý produkt, pretože je v ňom už veľmi málinko, takže tipujem, že tento týždeň ho "dorazím" :)) Má 50ml, a momentálne ho dostať kúpiť za akciovú cenu 3,99€.
Aktuálne však majú aj výhodný balíček za 17,99€, ktorý obsahuje tento krém na ruky, vôňu a krásny náramok, veď sa presvedčte na vlastné oči... A samotnú vôňu kúpite za 12,99€.

A aký je Váš obľúbený krém na ruky?

5 komentárov:

  1. V kozmetike som dost rozmarna, ale nic lepsie ako indulonu snad ani neexistuj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja by som chcela ten naramok :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krémy na ruky nejako nemusím :D fakt.. už čo ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nejoblíbenější mám z Ives Rocher, voníí uplně nádherně!<3 a moc se mi líbí tvůj blog a jsem Tvůj nový pravidelný čtenář, a byla bych ráda kdyby se ti líbíl můj blog, tak jestli se jím staneš také. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od YS som ešte nič nemala, ale verím, že je aj ten fajný :) Ďakujem, rada sa prídem pozrieŤ!

      Odstrániť