17. 11. 2016

ORIFLAME GIORDANI GOLD

Tentokrát si predstavíme štyri produkty značky ORIFLAME. Katalóg sa mi do rúk nedostáva často, a tak množstvo produktov tejto značky nie je v mojom kozmetickom kufríku vysoké. Za to sa však snažím siahnuť po takých produktoch, ktoré skutočne bežne využijem a nebude mi len tak na ne sadať prah.
Najviac zo všetkých produktov som spokojná s matným rúžom v odtieni VIOLET PINK. Podobný som od ORIFLAME už mala, lenže ten bol s perleťou. Chválim výborné krytie, výdrž a hydratáciu. Rovnako ako pri predošlom mi však trošku prekáža vôňa ruží, ktorú v kozmetike celkovo nemám rada. Vďaka tomu dokonalému odtieňu ju ale oželiem. :)
Ďalším vybraným produktom je táto paletka štyroch očných tieňov v odtieni DIVINE BROWN, ktorá obsahuje tri perleťové odtiene a jeden matný. Bohužiaľ sa mi na fotografie očí nepodarilo zachytiť presné odtiene, no na swatch na prstoch máte ich máte možnosť vidieť v plnej kráse. Na očiach avšak lepšie držia ak pod ne použijem očný podklad pod tiene. 
V poradí tretím produktom bol tento mliečny lak v odtieni NUDE. Už dlhšie hľadám ten pravý mliečny lak, ktorý nebude potrebné aplikovať v niekoľkých vrstvách, no postačia maximálne dve, na ktoré som zvyknutá i pri iných klasických lakoch. Tento lak toto kritérium spĺňa a navyše zanecháva krásny lesklý finish, takže zatiaľ je z mojej strany s ním spokojnosť. 
RiasenkaICONIC All-In-One je takou zlatou strednou cestou. Ak by som tvrdila, že je tou najlepšou čo som kedy mala, klamala by som. No zase na druhú stranu ani nie je najhoršou. Na bežný deň do práce mi však bohate postačuje. Inak ako už viete, mám rada výraznejšie mihalničky.

Ktorý produkt oslovil najviac vás? Tiež vám učaroval ten nádherný odtieň rúžu či vám padla do oka skôr paletka tieňov?

4 komentáre: