15. 2. 2015

BRAZIL KERATIN šampón a kondicionér proti vypadávaniu vlasov

Viete ako to je u mňa s používaním kondicionérov, však? :)) Tak rovno z fleku napíšem, že som ho používala veľmi zriedka. Podstatný je u mňa totiž šampón. Tento je dokonca iný v tom, že je potrebné ho riediť, s čím som sa stretla po prvýkrát. Dá sa k nemu dokúpiť dávkovač, kde sú čiarky určené pre krátke vlasy a dlhé vlasy, a rovnako aj to, koľko vody je potrebné pridať... Potom už len pohrkám a túto zmes aplikujem rovno z dávkovača.
BRAZIL KERATIN Šampón ANTI HAIR LOSS je vhodný najmä pre slabé vlasy. Obsahuje životne potrebný keratínový hydroyzolát, biotín, ricínový olej a panthenol. Vlasy posilňuje a zamedzuje vypadávaniu, stimuluje ich prirodzený rast a je vhodný na denné použitie či už pre ženy, no rovnako aj pre mužov. Popis aj v skutočnosti sedí, avšak s rastom vlasov nie som príliš stotožnená. Naposledy som bola ostrihaná začiatkom júla, a vlasy mi nejako pomaly rastú neviem z akej príčiny :/
Vôňa nie je ničím výnimočná, ak však očakávam nejaké priaznivé účinky či sa to týka buď vypadávania vlasov alebo problémom s lupinami, som ochotná vzdať sa nejakej sladučkej obľúbenej vôni. Dôležitejšia je penivosť, a tá bola presne na takej úrovni ako očakávam. Čo sa vypadávania vlasov týka, skutočne mi už nepadajú v takých chumáčoch ako kedysi - dúfam, že to nezakríknem!
Prekážalo mi však samotné riedenie z dôvodu zdĺhavosti celého procesu umývania. Síce to nie je žiadna veda, ale keďže si vlasy umývam každý druhý deň, chcem to mať čo najrýchlejšie za sebou - pretože ma to už skutočne nebaví... :( Kto má rovnaký problém častého mastenia sa vlasov a ide mu to už hore krkom???

Skúšali ste už nejaký produkt Brazil Keratin? 

1 komentár:

  1. S tim mytim vlasu obden to mam uplne stejne a taky me to uz vubec nebavi :-/ Ja zatim chci zkusit papat nejake vitaminy na vlasy, s vyadavanim mam taky docela problem, i kdyz posledni dobou mi to neprijde uz tak hrozne jako driv. Sampon vypada dobre, i kdyz to redeni by me asi taky nebavilo, to mohli rovnou nejak udelat, aby se to uz redit nemuselo :-)

    OdpovedaťOdstrániť