23. 1. 2015

ORIFLAME tekutý rúž na pery

Dnešný test sa bude točiť okolo tekutého rúžu na pery od Oriflame z kolekcie Giordani Gold, ktorý upúta už len svojím krásnym, luxusne pôsobiacim balením. Balenie podľa mňa nemohlo byť ani inak skombinované, pretože čierna so zlatou je proste u mňa TOP.

Na úvod si však napíšeme, čo o produkte uvádza výrobca. A potom Vám napíšem, čo som o produkte zistila ja pri jeho testovaní :)

"Tekutý rúž s ľahkou konzistenciou, ktorého farba a lesk vydrží na perách dlhý čas. Inovatívna, ľahká konzistencia, zložky s hydratujúcim účinkom a sýte farby v okamihu zmenia každé pery na dokonale zmyselné. Obsahuje arganový olej s regeneračným účinkom."

Pokračovanie --- TU.

5 komentárov:

  1. Cerna se zlatou je top :) A barvicka rtenky je krasna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čím vonia?niekedy ma vôňa zláka viac ako farba..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherný odstín :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ani jsem netušila ,že oriflame něco takového má,ale už teď vím, že tohle musím mít! :)

    OdpovedaťOdstrániť