14. 1. 2015

Moje prvé (celebritné) balzamy Evolution of Smooth! :)

EOS balzamy vo svete internetu vnímam už nejaký ten rok, ale pokým sa človek nepresvedčí na vlastnej koži, nevie, či sú skutočne také kvalitné ako sa o nich hovorí! Ja som už dnes hrdou majiteľkou 4 z nich, a teda by som Vám o nich rada niečo napísala. 
Na úvod však pridám nejakú tú charakteristiku samotnej značky, ktorá je v súčastnosti číslo 1, čo sa balzamov na pery týka! Takisto však v ponuke nachádzame aj krémy na ruky, telové mlieka a krémy na holenie, ktorými to vlastne celé začalo. 
Vajíčka od EOS sú 100% prírodné, bez obsahu petrolátu, parabénu a gluténu! Každá z príchutí obsahuje 95% organických zložiek - čo je najvyšší level organickej certifikácie! Okrem prírodných ingrediencií tieto chutné balzamy zaujmú aj svojim dizajnom, ktorý sa mne osobne páči zo všetkých balzamov čo poznám, a doteraz mi prišli rukami, úplne najviac! Sú malé, farebné, zbytočne nepreplácané, no naopak na vrchu i na spodku ich zdobí len logo EOS. Páči sa mi aj samotný materiál, ktorý je na dotyk jemnejší a hladší ako obyčajný plast!
Moje tri kúsky pochádzajú zo špeciálnej limitovanej edície RACHEL ROY, ktoré zdobia anjelske krídla - aspoň mne tak vyzerajú, snáď som to dobre odhadla :) A ten štvrtý je z novej rady s názvom VISIBLY SOFT, ktorý sa už na pohľad líši od ostatných. Na obale má totiž vyryté pásiky, vďaka ktorým ho medzi ostatnými ľahko dotykom rozoznáte aj v tme.
U mňa doteraz najviac zo všetkých viedol balzam od Biodermy, pretože od balzamu - okrem účinkov vyžadujem aj príjemnú vôňu a chuť! Tieto EOS-íky ho však predbehli, a teda je v rebríčku až za nimi. Začnem balením, ktoré sa mi páči oveľa viac - je proste také milé a pekné - neviem si pomôcť :)) Vyhovuje mi, že ním nie je potrebné príliš mnohokrát otáčať, kým ho otvorím a zatvorím - stačí 2x pootočiť a je to!
Nemám rada umelé vône v kozmetike všeobecne, to už o mne asi všetky viete, a v tomto prípade sú vône skutočne identické s realitou, a teda žiadne umeliny nehrozia! Snažila som sa aj zostaviť rebríček obľúbenosti, no poviem Vám, že to bola riadna makačka :) Na 1.miesto som umiestnila vôňu PINK GRAPEFRUIT, ktorá mi pripomína svieži čerstvý grepový džús a ten ja milujem! 2.miesto obsadila VANILLA MINT, v ktorej v 1.momente cítiť najmä vanilku, no o pár sekúnd sa k nej pridá krásna vôňa mentolu, ktorá zmení "obyčajnú" vanilku na niečo ešte lepšie!
ORANGE BLOSSOM je teda s vôňou pomaranča, avšak oproti tej grepovej je vôňa o niečo menej intenzívna, no stále rovnako krásna. Celkovo asi skôr inklinujem k citrusovým vôňam, a možno preto sa na pomyselnom "poslednom" mieste umiestnila vôňa WILDBERRY. Každá príchuť obsahuje na antioxidanty bohatý vitamín E, bambucké maslo a jojobový olej!
 Všetky iste poznáte vajíčka od Oriflame, ja som tiež jedno mala, ale druhé som už nechcela - a hlavným dôvodom bola aplikácia. Nerada totiž pchám prst do produktu, ktorý mi potom zalezie pod necht a ja sa z toho idem zblázniť :D Takže aplikácia EOS mi vyhovuje, a nakoľko je produkt dosť široký, jednoducho len priložím k perám, zopárkrát prebehnem zo strany na stranu a užívam si ten skvelý pocit!
Dnes tu nenájdete žiadne negatívum, takže pokračujem v kladných zisteniach :)) Oceňujem aj 36mesačnú spotrebu od otvorenia, pretože ak ste ako ja, a balzamov máte až-až, nestíhate ich minúť napr. do pol roka, takže palec hore! A čo sa samotnej výživy týka - vždy, keď balzam použijem pred spaním, tak ho po cca 8 hodinovom spánku na perách stále cítim, takže každú noc si dávam takúto príjemnú "kúru". Konzistenčne mi veľmi vyhovujú - nie sú príliš mastné, a mojim perám poskytujú dostatočnú starostlivosť. Zanechávajú ich jemné, hydratované a bez šupiniek! Cez deň ich samozrejme používam viackrát, a väčšinou ťahám všade so sebou všetky 4 naraz a používam na striedačku :)) Nebudem sa tu už viac rozplývať, jednoducho Vám ich za seba môžem odporučiť, ak ste ešte žiadny neskúšali... 
Ak áno, tak kde ich kupujete Vy? Videla som ponuky na rôznych bazároch, avšak mám pochybnosti, či ide o originály, avšak napr. na www.eosbalzam.sk majú dokonca akcie na obrázku vyššie, a máte istotu, že sa Vám do rúk nedostane žiadne fejk! Oplatí sa teda dať dokopy s kamarátkami a využiť tak podľa mňa skvelé výhody!

10 komentárov:

  1. Ten design mají úžasný ! :)
    Pořád nad nimi váhám :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neváhaj :) Keď raz skúsiš, už ich nepustíš z rúk!

      Odstrániť
  2. Chci aspon jeden vyzkoušet :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zatiaľ eosom odolávam, pretože mám veľmi veľa balzamov a asi nikdy ich nespotrebujem. No nevravím, že si niekedy nejaký nezaobstarám :D
    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si zrovna včera EOS objednala, tak už se strašně těším! :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Najprv som si myslela ze to nepotrebujem, ale posledne mesiace ma to tak mate ze si musim nejaky objednat urcite, idem hned pozreit odkaz co si dala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eos som si kupila priamo v Amerike v CVS takze mam zaruku originalu ale pravdupovediac ma vobec neohuril. Okrem cute designu je to uplne obycajny balzam na pery. Za mna je napr. od Alverde lepsi a rovnako s prirodnym zlozenim. Keby si ho kupujem tu za 7€ tak som velmi sklamana.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super članok ja som majitelkou dvoch, ale pokukavam aj po dalšich takže uvidim, hrozne sa mi pačia su mile pekne voňaju aj chutia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadají krásně! Mě akorát ty mánie vždycky osloví, až skončí to bláznovství kolem nich :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som jeden už dorazila a ďalších 5 vrátane RR limitky mám v rezerve, takže to hovorí asi za všetko :) Ja objednávam cez FB stránku Americana - oblečenie a doplnky z USA /soráč, momentálne link dať neviem/. Ale vlastne k linku by ste sa mali dopracovať cez tento článok :).

    OdpovedaťOdstrániť