27. 1. 2015

BIODERMA Atoderm produkty určené (nielen) na atopický ekzém

Ahojte! Tieto fotky som fotila ešte 3.11. a ako vidíte, bolo teplúčko, slniečko a trávička zelená vyše kolená... :)) Už by som znova chcela aspoň 10 stupňov, a hlavne nech nás slniečko vyhrieva. Zimu mám rada, ale musí to byť tá pravá zima so snehom a mrazmi, inak sa mi to nepočíta, a neviem sa dočkať jari a najmä leta.
Čas však nijako neposuniem, a aj napriek tomu, že vonku nevládne -10stupňov, pokožka nie je v takej kondícii ako v lete. 
I keď je pravda, že sa o svoje telo nestarám tak ako by som mala - mám na mysli používanie telových mliek, nakoľko som úplne podľahla tým do sprchy, klasické použijem iba príležitostne. A aj tieto čo vidíte na fotke som posunula mamine, pretože tá má pokožku, hlavne na nohách veľmi suchú, tak si viete predstaviť, akú mala radosť :)) Ja som si však zamilovala zvyšné dva produkty, ktoré sú v podstate jeden a ten istý, akurát v inom balení.
K produktom som dostala aj takúto chutnú kozmetickú taštičku, ktorá podľa mňa dokonale ladí s produktami rady Atoderm. Je celkom priestranná, takže sa do nej vojde dosť produktov. A všimnite si ten chutný zips v tvare telového mlieka :)))
Nakoľko ani jedna z nás našťastie netrpí atopickým ekzémom, neviem Vám zaručiť z vlastných skúseností, či teda táto rada skutočne zatočí s Vašou atopiou, avšak mám už vyskúšané obrovské množstvo Bioderma produktov, a práve vďaka tomu verím, že ak niektorá z Vás atopiou trpí, Atoderm rada si s ňou poradí!
Hlavnou novinkou medzi produktami je upokojujúca a zvláčňujúca starostlivosť Atoderm Intensive, ktorá je dostupná v 75ml balení ale aj 500ml balení.  Výborná je najmä v tom, a vlastne to nám hovorí už samotný názov - že intenzívne pôsobí na pokožku, hlavne zastavuje svrbenie a znižuje potrebu škrabania sa! Vďaka exkluzívnemu komplexu Lipigenium trvale obnovuje kožnú bariéru. Pokožku zanecháva čistú, ukľudnenú a hĺbkovo obnovenú. 
Párkrát som sa prekonala, a kvôli testovaniu som sa teda ponatierala. Osobne mi chýba parfumácia, avšak ako viem, niektorí ľudia používajú iba neparfumované veci, takže je to len vec názoru. Čo sa však pocitu po nanesení týka, tak je z mojej strany s novinkou veľká spokojnosť. Pokožku zanecháva hebkú, perfektne hydratovanú a upokojenú, to som ocenila hlavne po holení... Má rýchlo sa vstrebávajúcu textúru, takže som sa mohla okamžite po použití obliecť.
Atoderm krém je tiež bez parfumácie, a v podstate slúži rovnako ako predošlá novinka. Zabudla som spomenúť, že tieto produktu sú vhodné aj pre kojencov, takže stačí si zakúpiť to najväčšie balenie a hor sa používať celá rodinka :)) Za seba, ak by som sa mala rozhodnúť medzi týmito dvoma produktami, by som Vám viac odporúčala práve novinku Intensive, kedy som bola s efektom hydratácie spokojná o kúsok viac...
A najlepšie na záver - moje zlatíčka - Creme lavante sprchové krémy, do ktorých som sa hneď zamilovala. Majú krásnu jemnú čistú vôňu, vynikajúco penia, a nakoľko nedráždia oči, ak sa tam náhodou dostanú, kľudne ich môžete používať aj na umývanie svojich ratolestí. Vďaka tomu, že mám pokožku normálnu a nie suchú, bohate mi postačí, ak použijem tento sprchový krém, a nemám potrebu sa natierať žiadnym mliečkom. Proste ich milujem, a tieto Vám odporúčam určite vyskúšať :))
Trápi Vás atopický ekzém? Ak áno, skúšali ste už túto Atoderm radu od Biodermy?

4 komentáre:

  1. Netrpim, ale Bioderma je proste TOP! :-) Joj, a ked vidim tie slnečne luče na tej tráve..:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sprchovy gel nemam, ale ostatne mam a zboznujem ich.. teraz v zime pouzivam len teito kremy a umyvaci gel.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. keď vidím tu zelnú dlhú trávu a kuknem z okna a tam sneh...už by mohla byť jar:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě na ekzém perfekně zabírá zinková mast od Uriage, tohle jsem zatím nezkoušela :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť