20. 12. 2014

Bodhi prírodný sprchový gél citrusový mix

Dnes prišla na rad moja tretia recenzia na produkt značky Bodhi, a tentokrát som si na paškál vzala sprchový gél s citrusovou vôňou. Ako som už v predošlej recenzii písala, po peelingu je to môj najobľúbenejší produkt, no nakoľko som peeling už úspešne minula a užila si ho do poslednej hrsti, teraz fičím na tomto voňavom zázraku.

Neviem ako Vy, no ja veľa, čo sa účinkov od sprchového gélu nečakám. Podstatná je u mňa v prvom rade penivosť, a tesne za ňou nasleduje vôňa, ktorá hrá veľmi významnú úlohu. Ako už iste viete, pokožku mám normálnu, takže ak sa aj po sprche či kúpeli nenatriem telovým mliekom, nič sa nestane, no iste to za ten pocit po použití telového mlieka stojí! :)

Pre pokračovanie kliknite SEM.

5 komentárov:

  1. Tenhle sprchac vypada dobre, citrusovou vuni mam rada:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bodhi majú hlavne nádherné stránky, takže to človeka veľmi láka k nákupu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ešte som neskúšala nič od tejto značky, ale po tvojej recenzii sa idem mrknúť na ich stránky :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť