30. 1. 2013

My problem - HAIR!

Ahojte hviezdičky :) Momentálne mám vlasy v dĺžke asi 10cm nad zadkom, takže Vám je iste jasné, že im venujem dosť času... Vlasy si nefarbím, pri korienkoch sa mi každé 2 dni mastia, na končekoch sú zase suchšie... Sú jemné, bez objemu, vypadávajú mi a navyše ma ani tie nešťastné lupiny neobišli :( Ale bojujem všetkými silami, sliedim po nete, čítam blogy a hľadám rôzne odporúčania a recenzie. A tak tomu bolo aj tentokrát. Prvotným bodom, na ktorý som sa zamerala boli mastné vlasy, teda konkrétnejšie šampóny na mastné vlasy. A pri mojom asi hodinovom pátraní som konečne našla jeden fajný e-shop, v ktorom nájdete aj rôzne kadernícke potreby... Natrafila som však na tento zelený Kallos. O tejto značke som už veľa počula, no zatiaľ som ešte nemala tú česť. Avšak ako viete, v poslednej dobe skúšam všetko možné, aby sa mi podarilo mastenie vlasov oddialiť čo i len o jeden jediný deň! Tak mi držte palce, a určite Vám dám v pravý čas vedieť, ak sa naskytnú nejaké pozitívne zmeny :)) V košíku nesmel chýbať ani šampón proti vypadávaniu vlasov, a ani ten na lupiny. Čo už však dlho chcem skúsiť je tzv. suchý šampón, a keďže na Syoss som čítala pár nemilých recenzií, kúpu som na čas odložila a rozhodla sa skúsiť tento. Priznám sa, narýchlo som ho skúsila na sestre, a asi prvýkrát sa teším, kým mi zmastnú vlasy a budem ho môcť podrobiť testovaniu :D A posledným v košíku skončil hrebeň. Už dávnejšie som čítala, že na dlhé vlasy je vhodný takýto redší. Objednala som si pred Vianocami z Avonu, no bol veľmi tvrdý a neskutočne mi ťahal vlasy. Na záver by som rada vyzdvihla rýchlosť dodania objednávky. Aby som bola konkrétnejšia, objednávala som v pondelok večer o 9-tej, a dnes poobede mi už bol balíček doručený. Za toto u mňa majú veľké plus, a preto v poslednej dobe viac uprednostňujem dodanie kuriérom ako poštou, pretože tá ma už v poslednej dobe dosť hnevá!!! 
Púšťam sa teda do testovania, a o pár týždňov si budete môcť prečítať moje dojmy na dané produkty, neviem sa dočkať! :)

5 komentárov:

  1. Česká pošta mě nehorázně štve, vyhrála jsem giveaway asi před měsícem a půl a žádná výhra mi nedošla, ačkoliv byla odeslána.. :/...já chci taky dlouhé vlasy, ale obávám se, že bych se neobešla bez obtíží jako jsou lupy, mastné kořínky atd..:/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja si umyvam vlasy na dvakrat. 2x ich samponujem :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuj, vlasy su aj moj problem, zredli, su suche a neskutocne ma svrbi hlava! Proti suchym a svrbeniu mi teraz pomohol novy sampon Yves Rocher, este na vypydavanie a rednutie musim skusit tinkturu z lopuchoveho korena tusim to je... no nejakej casti lopucha proste :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si kupila Syoss a bola som velmi spokojna, podla mna fakt zabera a mne osobne na 2 dni krasne odmasti vlasy, cize podla mna to bola celkom dobra investicia :)
    Inak s mastenim mne osobne tiez velmi pomaha tonovanie vlasov,farba vlas trochu zosusi cize sa bude menej mastnit :)

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť