4. 4. 2015

DERMACOL Aroma Ritual svieži telový peeling rebarbora a jahody

Moja, a verím, že i Vaša obľúbená značka DERMACOL naposledy medzi novinkami predstavila i telové peelingy, a ja som mala možnosť otestovať ten s arómou rebarbory a jahôd.
Peelingy na telo ja osobne veľmi obľubujem, a ich používanie aj pravidelne dodržiavam podľa predpisu :)) Konkrétne tento sa odporúča používať jedenkrát týždenne.
Šetrne odstráni odumreté kožné bunky pomocou kryštálov cukru. Pokožku tela vyhladzuje a čistí a navracia jej vitalitu. Extrakt z jahôd zvláčňuje pokožku a svieža rebarborová aróma naštartuje telo i myseľ.
Hneď na začiatok by som rada uviedla, že napriek tomu, že som s peelingom veľmi spokojná, radšej mám také tie klasické tubičkové balenie, ktoré sa vytláča, pretože pri takýchto, z ktorých je potrebné produkt naberať, neviem šetriť, a vždy mi teda takéto balenie(v tomto prípade 200g) vydrží na necelé 3 razy. Teda to množstvo, čo vidíte na fotografiách mi bude musieť vystačiť na dnešné posledné použitie :))
Vôňa peelingu je veľmi výrazná a cítim z nej najmä rebarboru, no po aplikácii sa pekne rozplynie a zjemní. Ak ju však chcete zintenzívniť, odporúčam použiť sprchový gél a telové mlieko s rovnakou vôňou, ktoré má Dermacol v ponuke tiež. Myslím, že potom budete mať plnohodnotný "zážitok" zo sprchy :))
Počas aplikácie mám pocit akoby som si skutočne nanášala cukor :)) Niektoré peelingy zvyknú byť veľmi hrubozrnné, a tie sa mi teda až tak príjemne nenanášajú, no tento je k pokožke jemný, ale rovnako efektívny. 
Svoju funkciu plní statočne, pretože po použití je pokožka krásne jemná, vďaka masáži prekrvená, zbavená všetkých odumretých častíc a k tomu všetkému aj úžasne prevoňaná!
V ponuke je tiež varianta hrozno s limetkou, ktorá musí byť rovnako skvelá, a keď domíňam ďalší peeling, ktorý mám rozpoužívaný, plánujem si ho zadovážiť tiež :))
Na záver by som sa rada obrátila na Vás s otázkou, či aj Vám rovnako krátko vydržia takéto peelingy, alebo to len ja som taká nešetrná? :))

3 komentáre: