3. 4. 2015

BELLINDA Active Slimmer zoštíhlujúce nočné legíny

Tieto legíny mám niečo cez dva mesiace z www.bellinda.sk, a ľutujem, že som si popis na internete pozrela až dnes, kedy som zistila, že ten úbytok centimetrov som mala sledovať trochu inak... Na začiatku používania som sa pomerala presne v miestach, kde je aj na škatuľke zobrazený úbytok cm - čiže pás, boky, vrch stehna, a miesta tesne nad kolenom.
Legíny mám vo veľkosti M, a musím povedať, že sedia perfektne. I keď po tom, čo som ich prvýkrát vytiahla zo škatuľky som skonštatovala, že sa do nich určite nevopchám, krásne sa postave prispôsobili. A v čom teda spočíva ich čaro? Ich úlohou je totiž docieliť štíhlejšiu siluetu počas 28 nocí(až 3,4cm v páse, 3,4cm cez stehná a 3,8cm cez kolená) s viditeľným efektom už po 7 nociach(54% žien malo jemnejšiu pokožku). Tieto čísla by teda iste chcela dosiahnuť každá len tým, že si na seba dá legíny a ide pekne spať, že mám pravdu? :)
Spomínané čísla zobrazujú však maximálne zistený úbytok centimetrov, súčet výsledkov oboch stehien (priemer zo všetkých výsledkov je -0,6 cm cez boky, -0,7 cm cez pravé stehno, -0,6 cm cez ľavé stehno, -0,7 cm cez pravé koleno, -0,6 cm cez ľavé koleno). Výsledky sa môžu líšiť v závislosti na váhe a tvare každej postavy. A ja som sa poctivo merala a bola sklamaná po mesiaci, že žiadne 3 a viac cm sa nekonajú... Teraz som si už ale istá, že tie priemerné výsledky som dosiahnuť mohla, lebo zase pól centimetra tak presne neodmeriam...
Aktívny efekt je dosiahnutý vďaka materiálu a konštrukcii vyrobenej z inovatívneho polyamidu s integrovaným komplexom Acti Mineral Complex®, ktorý v kontakte s pokožkou absorbuje teplo z tela a posiela ho späť infračervenými vlnami. Táto priebežná masáž stimuluje metabolizmus. Acti Mineral Complex® sa neoperie.
Používam ich aj naďalej, pretože sa v nich úžasne spí! Akoby som ani nemala nič na sebe! Nikde netlačia, nehryzú, a po opraní rýchlo uschnú, takže bez nich nevynechám jedinú noc :)) A pevne verím, že dlhodobým používaním bude efekt oveľa viac badateľnejší! :)
Čo sa týka zjemnenia pokožky - môžem potvrdiť, avšak pravidelne sa natieram gélom, aktuálne olejčekom, takže výsledok je určite vzájomný, teda zásluhu má jednak produkt a určite aj legíny :)
Skúšali ste už niečo podobné??

5 komentárov:

  1. Já bych chtěla zkusit ty na den:) a cvičit v nich..to bude mít snad bombový výsledek:D!Uvidím:)
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. ako som písala - možno mi z každej meranej časti ubudol pol centimeter, ale že by som badala nejaké extra zmeny sa povedať nedá...

      Odstrániť
  3. vypadají super :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzera to zaujímavo ale taketo veci neuznávam radšej zdravý životný štýl dostatok zdravých tukov zeleniny ovocia bielkovin a tak, to na centimetre spolu s cvičením podla mna zaberá viac ako leginy na spanie :) ale vyzerajú na tie spanie fakt príjemne ako vravíš :)

    OdpovedaťOdstrániť