4. 9. 2015

MAVALA MAVADRY sprej na nechty a omladzujúca maska na ruky

Moja MAVALA ,,zbierka" sa pomaličky rozrastá, a tak vám dnes prinášam recenziu na ďalšie produkty.

Tentokrát som testovala MAVADRY sprej na urýchlenie schnutia laku na nechtoch. Podobných produktov som už skúšala niekoľko. Buď to boli produkty v podobe kvapiek či nadlaku, no tentokrát som si vyskúšala sprej.

Musím hneď na úvod napísať, že sa mi táto forma zapáčila viac, ako som sama čakala. :) Predčil všetky moje očakávania a ja si tak teraz každé ďalšie lakovanie užívam ešte viac ako predtým...
Použitie tohto prípravku je úplne jednoduché. Klasicky si nechty nalakujete ako aj inokedy. Približne minútku počkáte, a potom aplikujete jedným streknutím tento sprej. Na nechtoch sa vytvorí jemný poprašok a nechty skutočne behom niekoľkých sekúnd, opakujem SEKÚND, uschnú. Nielen povrchne, ale do hĺbky. To znamená, že po niekoľkých sekundách už môžete bežne fungovať a manipulovať s rukami ako len chcete. :))
Vôňa je počas rozprašovania taká svieža, no úplne jemnučká. Po chvíľke sa úplne stratí, ale aspoň ako-tak "zničí" pach z lakovania. :))

Úlohou tohto spreju však nie je ,,iba" urýchlenie schnutia, no ak ho napríklad aplikujete po 2-3 alebo aj viac dňoch, docielite vďaka nemu to, že lak nadobudne opäť lesk, a teda mu vdýchne nový život.
Vďaka tomuto testovaniu som dospela k záveru, že tento sprej je nielen najpohodlnejším v tomto smere, no aj najúčinnejším.

Spomedzi toho množstva, čo som už na schnutie lakov vyskúšala sa mi tento variant osvedčil najviac a som rozhodnutá, že po inom už nesiahnem, respektíve iba výnimočne. :)
Ďalším produktom, ktorý som vyskúšala od značky MAVALA je táto čistiaca maska na ruky. Rukám, ako takým, som doposiaľ nevenovala žiadnu extra starostlivosť - okrem toho, že som si ruky natierala krémom. Takže som sa na toto testovanie veľmi tešila a hneď som masku musela vyskúšať. :)

Jej oficiálny popis je nasledovný - intenzívne čistiace ošetrenie rúk s okamžitými účinkami. Obsahuje hojivý alantoín, zjemňujúce a upokojujúce aloe vera, ako aj rastlinné výťažky zo slezu, uhorky a medovky, známej svojimi čistiacimi, osviežujúcimi a povzbudzujúcimi účinkami. Aplikujte raz týždenne na pokožku rúk. Nechajte pôsobiť 10 minút a odstráňte teplou vodou.
Balenie, okrem 75ml masky, obsahuje aj 10 párov rukavíc, čo považujem za výhodu. Osobne si však myslím, že ešte väčší účinok by bol vďaka použitiu bavlnených rukavíc, ktoré si plánujem zaobstarať.

Vzhľadom je balenie znova elegantné, a to vďaka zlatému vrchnáčiku, úhľadné a napriek tomu, že je v podstate jednoduché, páči sa mi viac ako niektoré zbytočne preplnené... Myslím si, že aj čo sa objemu týka, je to množstvo tak akurát.
Rada by som upresnila, že stav mojich rúk je v lete dosť biedny. Keďže som denne v záhrade a stále niečo vymýšľam, ruky mám veľmi vysušené a oslabené. Potrebujú teda vzpruhu, čo im našťastie táto maska poskytuje.

Má dosť hutnú štruktúru, no rozotiera sa dobre. Pokojne si možno naniesť aj hrubšiu vrstvu a nechať ju pôsobiť i viac ako tých 10 minút. Nebojte sa, rukám to určite nijako neublíži. :) 

Maska má totožnú vôňu ako krém na nohy, na ktorý nájdete preklik pod týmto odstavcom. I keď sa mi spočiatku vôňa pri tom kréme veľmi nepozdávala, už som si zvykla, a tak mi nijako neprekáža...
Omladzujúca maska Rejuvenating, asi ako každá iná maska, v prvom rade zbavuje pokožku odumretých buniek a nečistôt. Táto maska navyše pokožku aj omladzuje, respektíve, napomáha k oddialeniu predčasného starnutia pokožky.

Ja som už po prvom použití pocítila výrazné zmeny. Oproti stavu rúk pred použitím to bolo proste sto a jedno. Pokožka je po aplikácii viditeľne hydratovaná, jemnejšia a bez šupiniek, ktoré ma v poslednom čase trápia.
Toto je moja prvá maska na ruky, takže ani nemám s čím porovnávať, no ak mám povedať konečný ,,ortieľ", musím uznať, že je to šikovný pomocník. A už teraz sa teším, ako jej dám zabrať v zime, kedy moje ruky taktiež priveľmi trpia, najmä vetrom. :)

Čím viac produktov od tejto značky skúšam, tým viac som presvedčená, že je to značka vysokej kvality a sama nerozumiem, prečo som doposiaľ nesiahla ani po jednom produkte?! :)

4 komentáre:

  1. Tak ta maska vypadá hodně dobře, ještě jsem nic podobného nezkoušela! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta maska na ruce vypadá moc dobře, hodně trpím na suché ruce, něco takového by se určitě hodilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímavé produkty, čtu o nich poprvé :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to veľmi zaujímavo. Pekná recenzia :)
    A keďže patríš medzi moje obľúbené blogerky, nominovala som ťa to TAG-u, Tag liebstar award. Budem rada ak ho napíšeš :)
    http://lifewithnicol.blogspot.sk/2015/09/tag-liebstar-award.html
    Ďalej ťa pozývam na giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    http://lifewithnicol.blogspot.sk/2015/07/giveaway-je-tu.html

    OdpovedaťOdstrániť