19. 3. 2015

Keď veľmi lacná dekoratívka dokáže prekvapiť!

Ahojte :)) Dnes Vám v krátkosti spomeniem tri produkty od značky New York Color, ktoré mám už doma strašne dávno, no až teraz mi vyšiel čas na recenziu. Dva z nich si ma získali, ten tretí nie... Začneme teda touto paletkou očných tieňov, ktorá je síce najvhodnejšia pre modré oči, ale to nie je až také podstatné - pretože som ju využívala hlavne kvôli tej podkladovej báze.
A tá bola totálne svetová! Už som ju však dávno minula, a odvtedy som zopár skúsila, no vôbec nie som spokojná. Dermacol, Rimmel ani Make-up Revolution nestoja za nič, a neviem či má NYC aj nejakú samostatnú bázu, takže musím popozerať, lebo momentálne žiadnu poriadnu nemám :(( Ak o nejakej viete, privítam každý jeden tip v komentároch - hlavne nech sú cenovo dostupné :))
Absolútne sa mi po jej použití nezlievali tiene do pásika a držali od nevidím do nevidím! Takže si viete predstaviť aká som teraz zúfalá... Ak však žiadnu v dobrej cene nenájdem, kúpim znova túto paletku! Vyhovoval mi veľmi aj spôsob nanášania - priloženým penovým aplikátorom - akoby som si nanášala tiene... Proste jedna radosť :)
Ten rozjasňovač ma až tak neupútal, a síce tiene sú celkom pekné a aj výborne pigmentované - nezvyknem takéto používať, takže som ich skúsila len zopárkrát. A ako som ich skombinovala uvidíte na foto nižšie :))) Takže túto paletku odporúčam už len kvôli tomu parádnej báze pod tiene!
Pokračujeme v podkladoch, no tentokrát na pleť. Táto podkladová báza má za úlohu pleť rozjasniť, a výborne si svoju úlohu plnila. Žiaľ aj tú som už dááávno minula do poslednej kvapky - ale ešte sa k nej vrátim, to je istá vec :) Síce je na balení uvedené nejaké číslo a názov odtieňa, no podľa mňa je v ponuke len tento jeden...
Primer mal celkom riedku konzistenciu, takže ho na jedno použitie veľa nebolo treba. Mal príjemnú jemnú vôňu, a po rozotretí bola pleť skutočne rozžiarená. Tento efekt sa mi páčil hlavne keď svietilo slniečko, avšak nemusíte sa báť, nebola zomňa žiadna diskoguľa :)) Prosto tak akurát. Rovnako dobre si však produkt plnil aj funkciu podkladovej bázy, a teda make-up na nej pekne držal dlho do večera - samozrejme s občasným prepudrovaním.
A na záver make-up, ktorý ma až tak nenadchol, no možno je hlavným dôvodom zle zvolený odtieň, ktorý mi bol až príliš svetlý. Tento make-up je však zaujímavý v tom, že má až 14-hodinovú výdrž. 
Odtieň make-upu ale nebol tým jediným, ktorý mi nesadol, no rovnako mi nepostačovalo krytie, nakoľko ja toho potrebujem prekryť dosť, a niekedy jednoducho na hranie sa s korektorom čas nie je, potrebujem vysoko krycí make-up, čo tento žiaľ nebol, takže som ho posunula - myslím, že švagrinej, ktorá nakoľko nemá ani jeden pupáčik, si ho pochvaľovala :))
Z toho vyplýva, že ho odporúčam najmä pleti bez nedokonalostí, a v tom prípade verím, že by ste s ním boli spokojné...

Aký produkt od značky New York Color máte vo svojej kozmetickej taštičke??? :))

10 komentárov:

  1. moc pěkná paletka koukám, že "Popelka" pronikla do všech paletek tyto odstíny jsou ale moc pěkné, ale spíše na zimu, teď bych raději něco jarnějšího ;)
    SISTERSHOODS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. žiadné, nepoznám túto značku, ale paletka vyzerá krásne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paletka je moc hezká, určitě se na tuhle i jiné od této značky podívám :)

    Jak to voní u Essence + Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. NYC má fajn produkty za super ceny, takže úplne s tebou súhlasím, produkty od nich vedia prekvapiť :) paletku poznám, vlastním rovnakú pre zelené oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neli tu majú aj iné druhy odtieňov :)
    http://www.parfemy-elnino.sk/kozmetika-nyc-new-york-color-individual-eyes-custom-palette a tá cena ! :) tuším si objednám tú hnedú kvôli tej bázi a uvidím aká je :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je poriadne smiešna suma :))) potom daj vediet som zvedavá!

      Odstrániť
  6. ja mám podkladovku pod tiene od Catrice Prime And Fine Eyeshadow Base a som dosť spokojná :) a tá značka NYC sa dá zohnať len na nete? nepočula som o nej ešte :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite by si ju maala zohnať v 101 drogerie, prípadne v DM-ke :) do tety nechodím, takže netuším, ale v 101 by mala byť :)

      Odstrániť
  7. hrozně se mi líbí ty stíny, určitě se na ně podívám v drogerii :) já mám od NYC pár laků na nehty, které jsou podle mě super :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím :) síce mám iba zopár nadlakov, ale som spokojná :)

      Odstrániť